آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای ساخت مسکن کارمندان ادارات و وزارتخانه‌هایی که زمین ارائه کنند

آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای ساخت مسکن کارمندان ادارات و وزارتخانه‌هایی که زمین ارائه کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن ابراز خوشحالی بابت برگزاری جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: به دلیل مشکلات فعلی و حادث‌شده بر فضای اقتصادی کشور این جلسات باید ماهی یک‌بار تشکیل شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه به دلیل نیاز به هماهنگی بین دستگاهی واقعاً فرصت آزمون‌وخطا با تعویض مدیر نیست و این امر منسوخ‌شده است. این جلسات کمک می‌کند به سندهای بالادستی برگردیم و همه منویات مقام معظم رهبری و مقام عالی وزارت را اجرایی کنیم تا مشکلات فی‌مابین با یاری و همراهی حل شود.

نگهبان گفت: در حوزه راهسازی چه در خصوص بودجه‌های استانی و چه در موضوع قیر موضوعات سختی  را پی گیری می کنیم  و نیاز است هرچه سریع‌تر به این موضوعات رسیدگی شود. در جنوب و شمال استان تهران واقعاً بحث احداث کمربندی‌ها یک ضرورت است اما با این اعتبارات سخت است بتوانیم  بدون  همراهی وتعامل تمام بخشهای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به اهداف از پیش تعیین‌شده برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: در خصوص مسکن هم به دلیل اینکه ۵، ۶ سال به موضوع تولید مسکن با جدیت پرداخته نشده است , باید در ۲ سال پیش رو این عقب‌ماندگی جبران شود. اگر هرروز مصاحبه‌ها و صحبت‌های مقام عالی وزارت را دیده و شنیده باشید به بحث مسکن، تولید مسکن و  روی کار آوردن همه ظرفیت‌های درون‌سازمانی و بیرون سازمانی برای تولید بیشتر و بحث مسکن ملی تأکید دارند.

وی افزود: این موضوع دغدغه وزارت راه و شهرسازی و کل تشکیلات دولت است و از همه مدیران  دستگاه‌های حاضر و غایب در جلسه  می خواهم که پیگیر  این موضوع باشند.

دکتر نگهبان تصریح کرد : اداره کل راه و شهرسازی استان تهران آمادگی کامل دارد تا طبق دستور وزیر محترم اگر دستگاهی زمین معرفی کند نسبت تولید مسکن برای کارمندان آن اداره یا وزارتخانه اقدام کند. این ظرفیتی است که ایجادشده و امید است با این سیاست‌ها بتوانیم تولید مسکن بیشتری در قالب طرح ملی تولید مسکن داشته باشیم و اقشار مختلف جامعه را صاحب مسکن کنیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات