دیدار معتمدین و بزرگان طوایف شهرستان زابل با مدیر کل راه و شهرسازی سیس...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، قبل از ظهر امروز معتمدین و بزرگان طوایف شهرستان زابل با مهندس اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در محل دفتر ایشان دیدار نمودند.

در این نشست صمیمی بزرگان و ریش سفیدان انتظارات مردم منطقه سیستان را مطرح نمودند از جمله:

ـ رسیدگی به مبلمان شهری، فضای سبز، احداث منظر زیبا در ورودی و خروجی شهرهای استان

ـ مردم سیستان شاهد ورود و خروج وسائط سنگین حمل و نقل از محور چابهار ـ زاهدان ـ زابل ـ میلک هستند اما کمترین بهره مندی از منابع احداث شده اقتصادی را می برند لذا خواستار افزایش تحول و توسعه میباشند.

ـ توجه زیاد به زیر بنای توسعه استان با افزایش و تکمیل بزرگراه های احداث شده در منطقه  و بالا بردن فرهنگ ترافیک که باعث کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای خواهد شد.

مهندس اکبری از حضور سران و طوایف و بزرگان مردم سیستان تقدیر و تشکر نمود و گفت: حضور شما در این ساعت و درکنار ما و همکاران ما به نظر من باعث رشد و توسعه  انسانی، چرا که نوکری مردم یک افتخار برای من و همکاران میباشد.

وی ادامه داد: با برگزاری جلسات و نشست های مختلف با همکاران و مسئولین کشوری و استانی اهدافی را برای توسعه و تحول در حوزه استحفاظی این اداره کل تعریف و مشخص نمودیم که امیدواریم با افزایش ابلاغ اعتبارات و توان و پتانسیل بالای منابع انسانی
در استان و دعای خیر شما مردم خوب تحقق پیدا نماید.

در پایان بزرگان طوایف سیستان انتصاب مهندس اکبری بعنوان مدیر کل راه و شهرسازی تبریک عرض نموده و اظهار داشتند که خیلی خوشحال و خرسندیم که فرد لایق و دلسوز از مردم همین مرز و بوم با شناخت کافی از استان به این سمت انتخاب شدند که برای ایشان آرزوی پیروزی و موفقیت داریم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات