پوشش 26 مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر باران تنها در 24 ساعت گذشته/آتش نشانی رشت

پوشش 26 مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر باران تنها در 24 ساعت گذشته/آتش نشانی رشت



125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- در 24 ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امداد رسانی و اطفای آتش در 26 مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات 14 ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت .

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: 26 مـورد عملیات آتش نشانان جهت پوشش 9 مـورد قفل درب منزل مسکونی و محبوس شدن افراد در آسانسور ، 4 مورد رها سازی حیوانات محبوس شده، 4 مورد عملیات رها سازی  حلقه انگشتری از انگشت شهروندان، 2 مورد حریق منزل مسکونی و 2 مورد دیگر شامل: گیر کردن شخص در بالابر و حریق خودرو بوده است .

مومنی در ادامه به حریق خودرو در ساعت 00:52 یکشنبه 20 مرداد 98 در اتوبان فومن به سراوان ، روبروی دانشگاه علوم پزشکی اشاره داشت و گفت: 3 آتش نشان بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی جهت اطفای آتش به محل اعزام شدند که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

شایان ذکر است: سازمان آتش نشانی رشت هم اینک با 14 ایستگاه آتش نشانی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که با توجه به آماده باش تمامی آتش نشانان حاضر در شیفت کاری، 16 افسر ارشد بطور شبانه روز در خدمت سازمان و شهروندان هستند که می بایست در تمامی رخداد های اعلام شده در محدوده ایستگاه های مربوطه سریعا به محل حوادث اعـزام شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات