صحبت های شهردار بندرانزلی در جمع اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

صحبت های شهردار بندرانزلی در جمع اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

صبح امروز 16 مرداد 98 مراسم رونمایی از تشک نجات آتشنشانی و تجلیل از خبرنگاران در ستاد فرماندهی آتشنشانی شهرداری بندرانزلی برگزار شد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی، دکتر حسن پورقربان شهردار بندرانزلی ضمن تبریک و تهنیت 17 مرداد روز خبرنگار عنوان نمود: اگر کانونی وجود داشته باشد که خبرنگاران کنار هم جمع شوند این آمادگی را داریم که چنین جایگاهی را در اختیار خبرنگاران قرار دهیم.
وی تصریح نمود: با توجه به اینکه در ماه آینده هفته دولت را در پیش داریم پروژه هایمان را در آن روز به استحضار شهروندان و خبرنگاران خواهیم رساند.
شهردار انزلی خاطرنشان کرد: در سال جدید علی رغم مشکلات عدیده با هماهنگی اعضای محترم شورای شهر به شدت کارها را پی گیری نموده ایم و پروژه های خوبی تا به امروز انجام شده است.
دکتر پورقربان عنوان نمود: تمام مراحل اجرایی ایستگاه دوم آتشنشانی که در شهرداری ناحیه یک در حال احداث می باشد، توسط نیروهای زحمتکش آتشنشانی انجام شده که کمال تشکر و قدردانی را از این عزیزان می دارم.
وی افزود: پروژه آسفالت در نواحی مختلف شهر در حال انجام است و بیش از 15 هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شده است و با توجه به اینکه پیشبینی بارندگی شدید را در ماه های آتی داریم برنامه ریزی خوبی از سمت معاونت خدمات شهری بندرانزلی صورت پذیرفته است و جلسات متعددی برگزار نمودیم و نقاط آبگیر شهر شناسایی شده است.
شهردار انزلی عنوان نمود: حدود ۳ کیلومتر از فاضلاب ها و انهار شهر توسط پرسنل شهرداری و پیمانکارهای مربوطه لایروبی شده است.
وی افزود: چند نقطه آبگیر شناسایی شده، نیاز به لوله گذاری دارد که این موضوع نیز را پیگیری نموده ایم و امیدواریم بتوانیم به موقع این پروژه ها را اجرا نماییم.
دکتر پورقربان با بیان اینکه خرید چند دستگاه مینیبوس در دستور کار قرار گرفته اظهار نمود: این موضوع از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور این موضوع در حال پی گیری است.
وی افزود:  ساخت پارک سوسر در حال انجام است و در چندین ناحیه دیگر نیز مطالعات اولیه و طراحی صورت گرفته است.
شهردار انزلی عنوان نمود: تجهیز گلخانه و محوطه سازی مرکز بازدید تالاب نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: بحث احشام سرگردان که دغدغه مردک نیز بوده با پیگیری های جناب دادستان و آقای فرماندار، عملیات اجرایی حصار کشی زمین انجام شده است و مراحل بعدی تکمیل آن نیز در حال پیگیری است.
دکترپورقربان در پایان گفت: تجهیز و تکمیل علایم رانندگی سطح شهر نسبت به گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات