تجلیل از پژوهشگر برتر شرکت آب منطقه ای در بیستمین جشنواره...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان که ۲۰ آذرماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی برگزار شد، از آقای دکتر میلاد خواستار به عنوان پژوهشگر و فناور برتر شرکت آب منطقه ای تجلیل شد.

شرکت آب منطقه ای  با اجراء طرح های کاربردی، تاثیر گذار و مورد نیاز استان در حوزه های آبرسانی، ارائه کنتورهای هوشمند و پژوهش های صورت گرفته در خصوص طرح های انجام شده در این نمایشگاه حضور فعال داشته و در تلاش است تا اقدامات انجام شده توسط این شرکت در سطح استان را به عرصه نمایش بگذارد.

ضمنا در این نمایشگاه اهداف و نتایج حاصل از اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی که یکی از مهمترین اهداف وزارت نیرو جهت احیا دشت های کشور است برای بازدیدکنندگان تشریح شد. در راستای اجرای این طرح که با توجه به افت بیش از 90 درصد دشتهای کشور و همچنین استان در حال اجرا است، جهاد دانشگاهی استان به عنوان یک نماد علمی و دانشگاهی جهت پژوهش و اقدامات علمی و عملی با ارتقاء سطح سواد آبی از وضعیت منابع آبی استان و همچنین با انجام طرح پژوهشی افکار سنجی در دانشگاه به پایش افکار عمومی پرداخته و همیار شرکت آب منطقه ای بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری

    شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات