دیدار مدیرعامل شرکت آبفار کردستان از خانواده محترم فرزند شهید همکار در امور آبفار شهرستان بانه

دیدار مدیرعامل شرکت آبفار کردستان از خانواده محترم فرزند شهید همکار در امور آبفار شهرستان بانه

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار کردستان در راستای اجرای طرح سپاس ویژه فرزندان و خانواده محترم شاهد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان در معیت مدیر حراست شرکت، مدیر امور آبفار شهرستان بانه و مشاور امور ایثارگران شرکت آبفار کردستان با خانواده محترم همکار فرزند شهید آقای یادگار تاژانی دیدار و از نزدیک با آنها به گفتگو پرداخت.

در این دیدار صمیمانه مهندس صدیق محمدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار کردستان با بزرگداشت مقام مقدس و والای شهیدان گفت: شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند چرا که با نثار جان خود از تمامیت ارضی و ارزش‌های انسانی و اسلامی این مرزو بوم پاسداری کردند.

محمدزاده گفت: در پی اقدام وحشیانه ترامپ در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این سردار رشید نشان داد که مردم قدر خون شهدا و رشادت‌های آن‌ها را می‌دانند و راه شهدا را با جان و دل ادامه خواهند داد.

وی افزود: در عصر حاضر فرزندان شهدا و خانواده‌های آن‌ها سهم عظیمی در اشاعه فرهنگ صبر و بردباری بر عهده دارند چراکه خون یک شهید در رگ‌های آنها جریان دارد و فرهنگ جانبازی و سرافرازی در جان آنها نشسته است و این را با سال‌ها صبر و بردباری به اثبات رسانده‌اند از این رو می‌توانند الگوی کاملی از ایثار و انسانیت برای سایر اقشار جامعه باشند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس  این همکار عزیز و خانواده معززشان مورد تقدیر و سپاس قرار گرفتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات