فاز اول پروژه گازرسانی به مجموعه اداری و مسکونی سد لتیان به بهره...

مدیر امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری از سد لتیان از احداث فاز اول پروژه گازرسانی به مجموعه اداری و مسکونی سد لتیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا ارسطویی" با بیان این مطلب گفت: این پروژه از سال ۹۶ در دستور کار امور بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه های لتیان و کلان قرارگرفت که فاز اول این پروژه در دو مرحله انجام شد.

وی در ادامه افزود:  در مرحله اول، شبکه داخلی مجموعه بافشار ۶۰ پوند بر اینچ در مرداد ماه سال ۹۷ به انجام رسید و بعد از این مرحله، ساخت ایستگاه های تقلیل فشار و نصب تجهیزات آن براساس نقشه ابلاغی از طرف شرکت گاز استان تهران آغاز و عملیات اجرایی با توجه به وسعت مجموعه و تعداد زیاد ساختمان ها در مهر ماه سال ۹۹ به اتمام رسید.

ارسطویی با اشاره بر اینکه همزمان با اتمام فاز اول و اجرای فاز دوم پروژه، نسبت به تشکیل پرونده در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و همچنین خرید و نصب کنتور های گاز نیز به موازات اقدام گردید، گفت:  پس از تایید سازمان نظام مهندسی ساختمان و اعلام آن به شرکت گاز استان تهران و اصلاح نهایی نقشه ها و نقاط مصرف در روز سه شنبه ۲۵ آذر ماه سال ۹۹ ، جریان گاز برقرار وکارکنان سد و نیروگاه های لتیان و کلان  پس از گذشت بیش از ده سال گاز رسانی به منطقه لواسان بزرگ از این نعمت الهی برخوردار شدند.

مدیر امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری سد لتیان در پایان خاطر نشان کرد: لازم می دانم از حمایت های مدیران عامل سابق شرکت، سرپرست شرکت و همه همکارانی که ما را در جهت اجرای این پروژه و افزایش رفاه کارکنان یاری کردند تقدیر و تشکر به عمل آورم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات