برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلا اسلامی استان قم , به مناسبت میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و در راستای تجلیل از مقام والای پدر مراسم جشنی با حضور آقایان: حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان , معاونین و سایر همکاران در محل نماز خانه بنیاد برگزار گردید.
در این مراسم حاج آقا میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فرا رسیدن 13 رجب و ولادت حضرت علی (ع) را تبریک گفتند و احادیث و روایاتی را در وصف این امام همام به عنوان اولین امام شیعیان قرائت نمودند.
وی حضرت علی (ع) را تنها فردی که در خانه خدا متولد و در خانه خدا به شهادت رسید , اولین فردی که به اسلام ایمان آوردند , یار همیشگی و صدیق پیامبر گرامی اسلام , همسر وفادار حضرت فاطمه (س) عنوان کرد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه فضائل امیر المومنین علی (ع) از همان بدو تولد آغاز شد، افزود: ایشان انسانی کامل بوده و در همه فضیلت ها سرآمد است بطوریکه تمامی صفات حسنه همچون ایمان، تقوا، علم و دانش، عدالت، جهاد و شهادت در راه خدا را داراست.
در ادامه با پخش شیرینی , مولودی خوانی توسط آقای هندی مداح اهل بیت , شعر خوانی توسط آقای درودگر در وصف حضرت علی (ع) انجام و سایر همکارن به شادی و سرور پرداختند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم به همکاران برنده در مسابقه (کتاب صعود 40 ساله بمناسبت دهه فجر) جوایزی به رسم یاد بود اهداء گردید.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات