لزوم حضور دستگاه‌های دولتی و اجرایی در کنار شهرداری برای حل و رفع مشکلات شهری

لزوم حضور دستگاه‌های دولتی و اجرایی در کنار شهرداری برای حل و رفع مشکلات شهری

به گزارش شهریار، این جلسه صبح امروز در ساختمان اداری شهرداری منطقه ۷ تبریز برگزار شد که طی آن عابدین خرم ، استاندار آذربایجان شرقی نیز در جلسه حضور یافت.

شهردار تبریز در ابتدای این جلسه توضیحاتی از وضعیت فعلی ، مسائل و مشکلات موجود منطقه جنوب غرب تبریز ارائه کرده و از همه دستگاههای دولتی منجمله راه ،مسکن و شهرسازی ، پالایشگاه تبریز، پتروشیمی تبریز و سایر دستگاههای اجرایی خواست تا در کنار شهرداری با همراهی و همکاری خود برای ابادانی و توسعه شهر تبریز همت نمایند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تاکید کرد: ضروری است که دستگاه‌های مختلف جهت حل مشکلات شهروندان نهایت همکاری را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند و دوشادوش مدیریت شهری برای بهبود وضعیت و توسعه شهر اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: از مجموعه‌های صنعتی و پالایشگاهی انتظار می‌رود با همکاری خود در پرداخت بموقع سهم عوارض آلایندگی واحدهای مربوطه به شهرداری، نقش خود در پیشرفت و توسعه شهر را ایفا کنند.

در این جلسه همچنین مباحثی پیرامون حریم شهر تبریز، مسیرگشایی های در دست اقدام و در دست بررسی در منطقه ۷، مشکلات آزادراه شهید کسایی، کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ۵ مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه در کنار استاندار و شهردار تبریز ، اعضای شورای شهر ، مدیران دستگاههای دولتی شامل راه و شهرسازی ، پالایشگاه تبریز ، پتروشیمی تبریز ، رییس و اعضای شورای شهر ، معاونین شهردار ، شهردار منطقه و ... حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات