رزمايش برقراري سامانه هاي ارتباطي در زمان خاموشي ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي اصفهان، با حضور مهندس منصور شيشه فروش مدير كل دفتر مديريت بحران استانداري اصفهان و حضور مجازي مهندس خيامي مدير كل دفتر مديريت بحران و پدافند غير عامل شركت توانير به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد.
بنابر اين گزارش در اين رزمايش مهندس رسول موسي رضايي مدير عامل شركت برق منطقه اي اصفهان طي سخناني ديسپاچينگ منطقه مركزي اصفهان را به عنوان ديسپاچينگ اضطرار كشور برشمرده و پايداري شبكه در منطقه مركزي كشور را مديون نيروهاي متخصص در اين منطقه دانست.
مهندس موسي رضايي در پايان، گذر از اوج بار تابستان با حداقل تبعات را كارنامه درخشان در مديريت مصرف دانست و از كاركنان امور ديسپاچينگ و مخابرات شركت قدرداني نمودند.
در ادامه مهندس سهرابي مدير ديسپاچينگ و مخابرات اصفهان گزارشي از روند توليد و مصرف برق در شركت برق منطقه اي اصفهان ارائه نمود و شركت برق منطقه اي اصفهان را از لحاظ مصرف انرژي چهارمين شركت در سطح كشور معرفي كرد بطوري كه 5/7 درصد از توليد برق و 8 درصد از مصرف برق كل كشور در اين استان انجام مي شود.
مدير ديسپاچينگ و مخابرات اصفهان در ادامه، هدف از انجام رزمايش را تداوم برقراري سامانه هاي ارتباطي با فرض قطعي برق در زمان خاموشي سراسري به منظور بازيابي شبكه در اسرع وقت و با استفاده از سناريوهاي بازيابي درگاهي و خودراه انداز نيروگاه ها، با تكيه بر دانش و تخصص كارشناسان اين حوزه دانست و گفت: اين مانور با هماهنگي دفتر مديريت بحران و پدافند غير عامل شركت توانير انجام شده است. در پايان اين رزمايش نيز مهندس خيامي برگزاري رزمايش را موفقيت آميز دانست و حاضرين از مراكز راهبري ديسپاچينگ بازديد نمودند و توضيحات لازم در خصوص وظايف امور ديسپاچينگ و مخابرات ارائه گرديد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات