شبكه برق شهر تهران، به صورت هوشمند، رصد و كنترل خواهد شد

شبكه برق شهر تهران، به صورت هوشمند، رصد و كنترل خواهد شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ"كامبيز ناظريان" همزمان با برگزاري نشست شوراي معاونين اين شركت، با اشاره به اين كه با توجه به شرايط خاص صنعت برق كشور و رشد تقاضا در بخش انرژي، تامين نياز شبكه برق اين كلان شهر به ويژه در تابستان 1401 امري غيرممكن به نظر مي رسيد گفت: عليرغم محدوديت هاي موجود، با همكاري شهروندان و مشتركان تهراني و همچنين استفاده از فناوري هاي رويت پذيري و مديريت بار شبكه، در طول فصل تابستان شاهد اختلالي در تامين برق هموطنان تهراني نبوديم.
وي افزود: در حوزه اهداف تعيين شده دولت الكترونيك و غيرحضوري سازي خدمات به شهروندان به عنوان يكي از مهم ترين سرفصل هاي كاري اين شركت در راستاي تحول درون و برون سازماني، برنامه هاي كلان و استراتژيكي طراحي شده كه با اجراي آن در آينده اي نزديك، شاهد شكوفايي بيش از گذشته در دستاوردهاي مرتبط با شبكه برق پايتخت و خدمات ارائه شده به هموطنان تهراني خواهيم بود.
"ناظريان" از استفاده از فناوري هاي نوين و مبتني بر دانش روز به عنوان يكي از مهم ترين نقاط قوت اين شركت نام برد و با بيان اين كه به همين دليل اين شركت به عنوان ميزبان و مجري هفتمين كنفرانس ملي GIS در صنعت آب و برق انتخاب شده است گفت: تمامي كميته هاي اين كنفرانس و راهبردها و فرآيندهاي اجرايي مرتبط، تعيين شده و در روز يكشنبه؛ 8 آبان ماه نيز دبيرخانه اين كنفرانس به صورت رسمي آغاز به كار كرده و از پوستر كنفرانس نيز رونمايي شد.
وي با بيان اين كه استفاده از فناوري GIS توانسته است كيفيت وسرعت پاسخگويي به نيازهاي مشتركان برق شهر تهران را به صورت بسيار چشمگيري افزايش دهد ابراز اميدواري كرد با توسعه نفوذ سامانه هاي مبتني بر داده هاي اطلاعات مكاني شاهد رشد و شكوفايي هرچه بيشتر صنعت برق كشور در حوزه خدمات برون سازماني باشيم.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ در ادامه خاطرنشان كرد شهر تهران با بيش از 4.5 ميليون مشترك، محل استقرار مهم ترين دستگاه هاي اجرايي ملي و بين المللي است و اين مساله، حفظ پايداري شبكه برق اين كلان شهر به ويژه در شرايط بحراني را دوچندان پراهميت كرده است.
وي افزود: در همين راستا و در هفته پدافند غيرعامل همزمان با ساير نقاط كشور، رزمايش پايش مولدهاي برق مشتركان بزرگ شهر تهران، برگزار و آمادگي اين دسته از مشتركان به منظور استفاده از مولدهاي برق در شرايط اضطراري مورد بررسي قرار گرفت.
"كامبيز ناظريان" در پايان ضمن قدرداني از همكاران خود ابراز اميدواري كرد با اجراي برنامه هاي تدوين شده و در دست اقدام، دستاوردهاي بزرگي در حوزه ارائه خدمات به مشتركان برق شهر تهران، حاصل خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات