همزمان با بزرگداشت روز زن؛ نشست صمیمانه رئیس و معاونین پژوهش...

همزمان با بزرگداشت روز زن؛ نشست صمیمانه رئیس و معاونین پژوهش...

در ابتدای این نشست حاج آقا خسروی "مشاور فرهنگی پژوهشگاه نیرو"، با برشمردن صفات اخلاقی ائمه اطهار علیه‌السلام و حضرت فاطمه زهرا (س)، بر الگو گرفتن از این بزرگواران در زندگی شخصی تاکید نمود.
اعظم مظفری "مشاور رئیس پژوهشگاه نیرو در امور خانواده و زنان" ضمن قرائت متنی از کتاب فاطمه فاطمه است و تبریک ایام به همکاران پژوهشگاه نیرو به ارائه گزارش عملکرد امور خانواده و بانوان در یک سال گذشته پرداخت و اهداف و برنامه‌های آتی را شرح داد.
مجیدعمیدپور"رئیس پژوهشگاه نیرو" ضمن گرامیداشت میلاد حضرت صدیقه کبری (س) و تبریک روز زن، با قرائت شعری در خصوص مقام مادر به تبیین مقام والای مادر، به ویژه مادران نجیب ایران زمین پرداخت. وی به نقش مادران در خانواده اصیل و سنتی ایرانی به عنوان تاثیرگذارترین فرد در مسائل تربیتی و فرهنگی خانواده اشاره کرد و بر بهره‌بردن از امتیازات مثبت اصیل تاریخ سنتی- مذهبی و فرهنگ اصیل ایرانی تاکید کرد و بر حفظ انسجام خانواده با بهره‌گیری از این غنای فرهنگی خانواده ایرانی اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه نیرو یک موسسه علمی و فرهنگی است، بر پیگیری مسائل فرهنگی پژوهشگاه نیرو توسط اعضای شورای فرهنگی این پژوهشگاه اشاره نمود و بر مساعدت همکاران جهت مشارکت و ارتقاء توان فرهنگی پژوهشگاه نیرو تصریح کرد.
عمیدپور در بخش دیگر از سخنان خود به آمار بالای بانوان تحصیل کرده و فرهیخته کشور که مایه افتخارات است، اشاره کرد و عنوان داشت در پژوهشگاه نیرو نیز حدود 25 درصد از نیروی انسانی را بانوان تشکیل می‌دهد و این مایه ماهبات افزون است.
وی در ادامه به مشکلات پیش روی صنعت برق و چالش‌های این صنعت اشاره کرد و گفت: در خواست من از تمام همکاران و همچنین از شما بانوان فرهیخته پژوهشگاه نیرو این است که همه به وزارت نیرو کمک کنیم تا با ایده‌پردازی خوب و انجام طرح‌های کارآمد، بتوانیم به رفع مشکلات صنعت برق و انرژی کمک کنیم.
وی عنوان داشت اگر ما در پژوهشگاه نیرو یک طرح خوبی انجام دهیم کمک می کنیم که این مشکلات روزمره کاهش پیدا کند و اگر این اتفاق بیفتد، فشار و تنش کاهش پیدا می‌کند و تاب‌آوری سیستم ارتقاء می‌یابد.
وی تصریح کرد ما یادمان باشد که پژوهشگاه نیرو یک موسسه علمی و دولتی است و ما در برابر مردم ایران مسئول هستیم و باید راهکارهای کلیدی و اساسی برای صنعت برق و انرژی کشور ارائه نماییم.
در انتهای مراسم در راستای اطلاع از دغدغه‌های بانوان پژوهشگاه، مشکلات و چالش‌های پیشروی بانوان، نشست صمیمانه و گفتگوی رو در رو، میان رئیس و معاونین پژوهشگاه نیرو با بانوان انجام شد و در این خصوص به برخی از پرسش‌های بانوان پاسخ گفته شده و به برخی از برنامه‌های امیدبخش آتی در خصوص مسکن، صندوق بازنشستگی و .... اشاره گردید.
لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات