پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برگزار می شود

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برگزار می شود





محمد اسدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج به پانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی اشاره و اظهار داشت:ایجاد بستر و زمینه مناسب جهت اجرای طرح‌های برتر پژوهشی، فراهم نمودن بستر تعاملی میان مدیریت شهری و حوزه علمی و پژوهشی جهت ارتقای کاربست مطالعات در حوزه اجرای،شبکه سازی، ایجاد زمینه تشکیل شبکه پژوهشگران برتر شهری با هدف هم‌افزایی و بهره‌گیری از خردجمعی،شناسایی و معرفی پژوهشگران، فناوران و نوآوران و کشف استعدادهای برتر در حوزه‌های مختلف جشنواره در مقیاس ملی و بین‌المللی، ارتقای جشنواره به یکی از قطب‌های ملی استعدادیابی در حوزه شهر و مدیریت شهری از اهداف این جشنواره است.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج  افزود: رویداد فوق در طول بیش از یک دهه برگزاری، از سطح شهرداری تهران به سطح ملی و بین‌المللی ارتقاء یافته و تلاش نموده است بستری را به منظور هم‌اندیشی جامعه علمی و دانشگاهی برای حل چالش‌های شهری فراهم آورد.

اسدیان بیان کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز با هدف ارزش‌گذاری به جایگاه پژوهش و آموزش در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تقدیر از متصدیان حوزه‌‌های پژوهش، آموزش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری و روستایی، شناسایی،‌ معرفی و ارائه یافته‌های مطالعات انجام شده در این حوزه و ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی از سال ۱۳۸۲ تاکنون، اقدام به برگزاری "جشنواره‌ پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستائی" نموده است.

وی خاطرنشان کرد: پانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) به‌صورت مشترک و همگام با دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستائی با رویکرد “عدالت شهری و روستائی”  در آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اسدیان یادآور شد: این رویداد مشترک، با حضور نهادها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقات و نوآوری شهری، شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و انجمن‌های علمی، با هدف بهره‌برداری از آخرین تولیدات علمی و راهکارهای خلاقانه در حل چالش‌های شهری برنامه‌ریزی شده است.

وی به قالب های ارائه آثار اشاره کرد و گفت: کتاب،مقاله،پایان نامه،طرح پژوهشی،ایده های خلاقانه قالبهای شرکت در این جشنواره است که آثار منتشر شده دو سال اخیر و همچنین آثار منتشر نشده در یکی از قالب های پنج گانه دارای ارتباط موضوعی با محور های جشنواره، در فرایند داوری شرکت داده می شوند.

اسدیان بیان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا ۵ آذرماه به آدرس: خیابان شریعتی، خیابان پل رومی، خیابان شهید اکبری، نبش خیابان شهید آقابزرگی، پلاک ۳۲کد پستی: ۱۹۶۴۶۳۵۶۱۱
آدرس وبسایت: rpc.tehran.ir شماره تماس: ۰۲۱۹۶۰۱۵۴۳۱ ارسال کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات