بسیج نقطه قوت تاریخ انقلاب اسلامی و برگه زرین تقویم نظام جمهوری اسلامی است

بسیج نقطه قوت تاریخ انقلاب اسلامی و برگه زرین تقویم نظام جمهوری اسلامی است




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛جواد چپردار در نطق پیش از دستور  یکصد و سی چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان گرانقدر که با خلوص نیت ردای خدمت به مردم را به تن کرده اند، اظهارداشت: سالروز تشکیل بسیج، این مدرسه عشق و شهادت را بر ملت عزیز ایران،شهر کرج به ویژه بسیجیان جان برکف به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، تبریک عرض می نمایم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: سابقه هشت سال حضور در دفاع مقدس،دفاع از حرم و دفاع از امنیت کشور  آنقدر پاک، زلال و روشن است که آوازه آن دیگر محصور در کشور نیست.

چپردار با بیان اینکه بسیج  بصیرت،ولایتمداری،تا شهادت است،اذعان کرد:با وجود آنکه شبیه سازی و بهره مندی از تجربه بسیج در کشورهای اسلامی و پیروزی های ناشی از این تفکر بارها و بارها کام امت اسلامی را شیرین نموده است ولیکن امروز واژه بسیج از مرز کشور های اسلامی نیز فراتر رفته و جهان در حمایت از مظلومیت مردم غزه شاهد بسیج ملت ها در پایتخت کشورهای غربی، اروپایی و اقصی نقاط عالم بوده است.

فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح شورای اسلامی شهر کرج افزود:طرح واژه بسیج لندن یا پاریس در کلام هوشمندانه و طنز آمیز رهبر عزیز انقلاب اسلامی به همان اندازه که سبب مسرت ما و توجه ملت های آزاده جهان گردیده،اسباب تزلزل حاکمیت های ظالم را نیز فراهم نموده است.

چپردار تاکید کرد:با آرزوی پیروزی مردم مظلوم غزه و رهایی فلسطین از یوغ صهیونیزم غاصب و گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان بسیج و نثار درود بر روح بلند و ملکوتی امام راحل در سایه ولایت‌ و معیت فرماندهی رهبر فرزانه بر آن باوریم که این کشور  در گام های نهایی فتح قله های موفقیت واقع شده و این پیروزی مرهون تفکر بسیج، بصیرت ولایی و جان فشانی شهیدان است.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات