افزایش ۴۹ درصدی آسفالت ریزی در جنوب غرب تبریز نسبت به مدت مشابه سال قبل

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: باتوجه به ضرورت ساماندهی آسفالت معابر به دلیل فرسوده شدن و با پیش بینی اعتبار ریالی قابل توجه، عملیات پخش آسفالت معابر اصلی و فرعی این منطقه در سال ۱۴۰۲،  نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱، ۴۹ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۲، ۱۶ هزار تن از معابر جنوب غرب تبریز لکه گیری و ۱۱ هزار تن نیز آسفالت اساسی و در مجموع بیش از ۷۱۵ هزار مترمربع آسفالت ریزی شده است.
آدی بیگ با اشاره به افزایش ۴۹ درصدی آسفالت ریزی در سال ۱۴۰۲، افزود: در سال ۱۴۰۱، ۸ هزارتن از معابر جنوب غرب تبریز لکه گیری و ۱۰ هزار تن آسفالت ریزی اساسی شده است.
شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه این عملیات شامل لکه‌گیری و آسفالت اساسی بوده و در مسیر سطح حوزه عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: این حجم آسفالت در معابر اصلی و فرعی مسیرهای جاده صنعت،رسالت، دیزل اباد از ورودی کوی لاله تا پل سپاه پاسداران، ۱۶ متری فروردین، ۱۳ آبان جلالیه، میدان رازی تا امام حسین(ع)، جاده پلینار(پتروشیمی)، کوی شهید مدنی ، سربالایی آخماقیه، بلوار اندیشه، رواسان، ۱۳ آبان شهرک اندیشه،محله کوجووار،محله خلجان، محلات اندیشه،رواسان،آخماقیه و.... می باشد که این مسیرها، سالها دغدغه و مشکل اهالی این منطقه بودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات