تسریع در اجرا و نظارت مستمر بر پروژه احداث مسکن شهرک جوانان

تسریع در اجرا و نظارت مستمر بر پروژه احداث مسکن شهرک جوانان

به گزارش شهریار ، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در این جلسه ضمن اطلاع از آخرین وضعیت پروژه شهرک جوانان نکات قوت و ضعف پروژه، روند پیشرفت میزان هزینه کرد و انطباق برنامه های پیش بینی شده با عملکرد آن را مورد بررسی قرار داد.

سامان احمدزاده گفت: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری در حوزه ساخت مسکن جهت ساماندهی حاشیه نشینی است که با تسریع در فرایند اجرای آن در کنار رعایت مسائل کیفی این پروژه بزودی وارد مرحله بهره برداری می شود.

وی با تاکید بر نظارت مستمر در اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: نظارت در امور اجرای پروژه ها یکی از ارکان اصلی در کیفیت بالای اجرا و همچنین تسریع آن ها بوده که عمل به این مهم از تاکیدات مدیریت شهری است.

در این جلسه مشکلات در حین اجرای پروژه مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت و معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز نکاتی را در خصوص مرتفع ساختن آن ها متذکر شد.

پروژه احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در قالب شهرک جوانان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های شهرداری تبریز در حوزه ساخت انبوه مسکن است.

تاکنون بیش از ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری معابر سایت اصلی و همچنین پی کنی بیش از ۶ بلوک مسکونی، اجرای سنگ لاشه بلوک مسکونی و آرماتور بندی، قالب بندی و بتن ریزی فونداسیون اولین بلوک مسکونی در این پروژه  انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات