رنگ آمیزی پل عابر پیاده خیابان ۲۲ بهمن

رنگ آمیزی پل عابر پیاده خیابان ۲۲ بهمن

به گزارش شهریار ، رضا جانفشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: پل عابر پیاده مسیر خیابان ۲۲ بهمن مقابل خیابان اشکان به متراژ افزون بر یک هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط این معاونت درحال رنگ آمیزی است.

وی افزود: عملیات بهسازی و مناسب سازی پل‌ عابر پیاده خیابان اشکان با رنگ روغنی، با هدف بهبود سیما و منظر شهری و به تبع آن ارتقای روحیه نشاط و شادابی در شهروندان، عملیات رنگ آمیزی در اجراست.
جانفشان ادامه داد: ایجاد زیبایی بصری، تلطیف محیط و رفع مشکلات منطقه در گرو نگاه دقیق علمی و متکی به روحیه خدمت‌رسانی و خدمت‌گذاری است و در این راستا توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی همراه با زیباسازی در اولویت اقدامات مدیریت شهری است، بر همین اساس و با توجه به موقعیت منطقه، لزوم بهبود فضای تردد عابرین و انجام اقدامات اساسی در این راستا، دو چندان شده است.
وی به سایر پل های عابر پیاده منطقه اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت پل‌های عابر پیاده سطح منطقه، عملیات بهسازی، زنگ‌زدایی و رنگ‌آمیزی آن‌ها آغاز شده است.
اجرای عملیات جدول گذاری دوبل در مسیر خیابان ۲۲ بهمن
شهردار منطقه ۶ تبریز  همچنین از اجرای عملیات جدول گذاری دوبل باریک در مسیر کوی گلستان خیابان ۲۲ بهمن خبر داد

رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای بهسازی معابر شهری، هدایت آب‌های سطحی، رفاه شهروندان، بهبود تردد وسایل نقلیه و رسیدن به استاندارد مطلوب شهری، عملیات جدول‌گذاری دوبل باریک در مسیر خیابان ۲۲ بهمن حدفاصل خطیب به طرف راه آهن کوی گلستان آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه به متراژ ۱۰۰ مترطولی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شده است که امیدواریم این عملیات با اهتمام ویژه این معاونت، با سرعت به اتمام برسد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد: همزمان با اجرای عملیات جدول گذاری در معابر سطح شهر و به منظور ساماندهی بیشتر معابر ترمیم و بازسازی نهرها ،پیاده روسازی و آسفالت ریزی معابر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات