سالن ورزشی فضیلت تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسد

سالن ورزشی فضیلت تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ در حاشیه بازدید از سالن ورزشی فضیلت اظهار کرد: سالن چند منظوره ورزشی به مساحت ۱ هزار و ۳۲۰ متر مربع در مراحل پایانی کف سازی است.

وی افزود: این سالن ورزشی متشکل از یک ساختمان اداری با سازه سبک در دو طبقه که طبقه همکف اداری و طبقه دوم باشگاه بدنسازی و یک سالن ورزشی است.

آدی بیگ با اشاره به اینکه احداث این پروژه با صرف اعتبار بالغ بر  ۲۸ میلیارد تومان بر عهده شهرداری منطقه ۱ بود، عنوان کرد: زمین و احداث مسیرهای دسترسی به این سالن و انشعابات و محوطه سازی توسط شهرداری منطقه ۷ صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۷ تبریز اعلام کرد: مساحت کل زمین ۳ هزار متر مربع بوده و کلیه انشعابات نصب شده و هم اکنون در مرحله محوطه سازی بیرونی سالن و اقدامات فضای سبزی بوده و سعی بر آن است که در ماه جاری تحویل شهروندان گرامی شود.

آدی بیگ در ادامه از اطراف و مسیرهای دسترسی به این سالن بازدید کرد و نسبت به ترمیم برخی موارد از قبیل جوب ها،  آسفالت ریزی مسیرهای فرعی دستوراتی صادر شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از بهسازی و بدنه سازی مسیر امتداد راه آهن در مسیر جاده آذرشهر که حدودا ۲ کیلومتر است، خبر داد و افزود: جهت زیباسازی بصری و همچنین استفاده از مسیر مذکور که مدتهاست بصورت بایر مانده، بهسازی این مسیر در برنامه کاری این شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: در این قسمت عملیات کف سازی صورت خواهد گرفت و مسیر دوچرخه نیز  احداث می شود.

آدی بیگ با اشاره به اینکه یکی از رویکردهایی که مدیریت شهری تبریز دنبال می کند، ایجاد فضاهایی برای دوچرخه سواری است، عنوان کرد: با کف سازی ۲ هزار مترمربعی ، شهرداری منطقه ۷ در تلاش است هرچه زودتر عملیات کف سازی این مسیر را به اتمام رسانده و تحویل شهروندان گرامی کند.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از جمع آوری کامیون و نیسان از اطراف میدان تره بار از اطراف میدان تره بار خبر داد و افزود: وجود سد معبر علاوه بر نازیبایی بصری باعث ایجاد ترافیک در اطراف میدان و خیابان های منتهی به میدان می شود که مزاحمت هایی برای شهروندان و رانندگان به وجود می آورد.

وی ادامه داد: رفع سد معبر و جلوگیری از تخلفات شهری از اصلی ترین درخواست های شهروندان تبریز است و در این راستا، معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ مانند سایر مناطق دهگانه به صورت مستمر و روزانه فعالیت می کنند.

آدی بیگ عنوان کرد: طبق حکم دادستانی و هماهنگی کلانتری ۱۹ و عوامل منطقه و سازمان میادین، کلیه کامیونهای باری و نیسانها که در مسیر میدان تره بار و خیابان منتهی به میدان توقف نموده اند جمع آوری شود.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از روند پیشرفت عملیات فاز ۲ پیاده راه فجر بازدید کرد و تاکید کرد: در راستای تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز، اجرای پروژه پیاده راه خیابان فجر(نگارستان) که در دستور کار شهرداری منطقه ۷ تبریز قرار گرفته است، تداوم دارد.

وی افزود: فاز اول این پیاده راه ۵۰۰ متری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و فاز دوم و سوم نیز در دست اجرا است.

شهردار منطقه ۷ تبریز بیان کرد: عرض فاز دوم پیاده راه فجر ۱۸ متر و طول آن ۱۵۰ متر است که از این متراژ ۶ در ۱۵۰ متر مربع بعنوان مسیر سواره و مابقی مسیر پیاده راه  خواهد بود.

آدی بیگ عنوان کرد: هم اکنون فاز ۲ پیاده راه فجر در مرحله تسطیح و احداث جوب و جدول گذاری برای هدایت آبهای سطحی است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از مسیر مجاور پیاده راه فجر که متشکل از تعداد زیادی کسبه بود بازدید کرد و این مسیر را برای کف سازی مورد بررسی قرار داد.

آدی بیگ همچنین در حواشی این بازدید تذکراتی به برخی مشاغل که باعث سد معبر شده بود، داد و افزود: بخش‌هایی از فاز ۲ برای عملیات کاشت توسط  فضای سبز  در برنامه کاری قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از رنگ آمیزی ۷ هزار متری جداول جاده آذرشهر به منظور زیباسازی و بهبود منظر شهری خبر داد و افزود: این اقدامات با هدف زیباسازی منظر شهری صورت گرفته و در راستای اجرای برنامه های مصوب ارتقای سیما و منظر شهری اجرایی می شود.

وی ادامه داد: عملیات رنگ‏ آمیزی جداول جاده آذر شهر در چهار لاین به صورت تنالیته و جمعا به طول ۷ هزار متر طول طی ۱۵ روز کاری از طریق پیمانکاران تنظیف در حال اجرا است.

آدی بیگ یادآوری کرد: عملیات رنگ آمیزی و زیباسازی معابر و گذرگاه های جنوب غرب تبریز با هدف ایجاد محیطی شاداب و جذاب جهت استفاده شهروندان، در حال اجرا است.

شهرداری منطقه ۷ تبریز در ادامه بیان کرد: شهرداری این منطقه با نصب بنر اجرای طرح خدمات محله ای از ۸ اردیبهشت تا ۸ خرداد را اطلاع رسانی کرد.

شهرداری منطقه ۷ تبریز با اجرای برنامه های زیر در سطح محلات و معابر سطح حوزه طبق برنامه زمانبندی اجرای آیتم‌ها به شکل زیر را اجرا می‌کند.

لکه گیری آسفالت و چاله زدایی، پاکسازی و شستشوی مبلمان شهرها، حذف موانع فیزیکی و جمع اوری مصالح، امحا دیوار نوشته، ترمیم جداول و پل ها و همسطح سازی دریچه ها، لایروبی، اجرای طرح های متنوع دیواری، پاکسازی زمین‌های خالی، رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی و وضعیت روشنایی، ساماندهی سد معبر و زنده گیری سگها از جمله مواردی هست که اجرا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات