اجرای طرح «خدمات محله‌ای» در شهرک شهید دکتر بهشتی

اجرای طرح «خدمات محله‌ای» در شهرک شهید دکتر بهشتی

به گزارش شهریار ، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح «خدمات محله‌ای» در قالب یک برنامه مدون و منسجم با انجام پاکسازی معابر و ارائه خدمات شهری به دستور معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز در سطح منطقه آغاز شده است.

وی افزود: چشم انداز خدمات شهری رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات شهری در ابعاد کیفی و کمی بوده که در این راستا با تحقق تمامی طرح‌های عملیاتی و اجرائی که در نظر گرفته ایم، به یاری خداوند متعال می توانیم گام های مهمی در این راستا برداریم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز ارائه خدمات محله ای را جزو مهم‌ترین اهداف این معاونت عنوان کرد و گفت: این طرح در شهرک شهید دکتر بهشتی تبریز واقع در جاده سنتو با حضور عوامل این معاونت آغاز شده است.

وی همچنین ادامه داد: تنظیف و شستشوی معابر، لایروبی آبروها و کانال ها، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحاء دیوارنوشته های غیرمجاز، ترمیم جداول، ترمیم پل های معیوب، همسطح سازی دریچه ها، ساماندهی و پاکسازی و نیز شستشوی باکس های زباله، شستشوی مبلمان شهری و... از جمله اقداماتی است که در شهرک شهید دکتر بهشتی تبریز در حال اجراست.

رضایی در ادامه اظهار کرد:لکه گیری معابر برای حذف موانع عبوری شهروندان و یکدست کردن مسیرها، هرس درختان، گلکاری در معابر و میادین سطح حوزه با کاشت گل‌های تولیدی منطقه به منظور تقویت و تلطیف روحیه شهروندان، از سایر فعالیت‌هایی محسوب می‌شود که در سطح حوزه این منطقه عملیاتی می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات