راه‌اندازی سامانه راهبردی و هدایت ناوگان آتش‌نشانی تبریز تسریع شود

راه‌اندازی سامانه راهبردی و هدایت ناوگان آتش‌نشانی تبریز تسریع شود

به گزارش شهریار ، احد صادقی جریان در بازدید از مرکز ستاد فرماندهی این سازمان گفت: ایجاد و بهره برداری از مرکز مانیتورینگ سازمان آتش نشانی تاثیر مستقیم در کاهش میزان خسارات جانی و مالی شهروندان دارد که با هدایت سریع و صحیح نیروهای آتش نشانی به محل حادثه انجام می گیرد.

وی ادامه داد: ایجاد چنین سامانه های هوشمند، پشتوانه ای ارزشمند برای سازمان های آتش نشانی است و با تکمیل و ارتقاء چنین سامانه هایی می توان بیشتر و بهتر نسبت به ارایه خدمات ایمنی به شهروندان پرداخت.

صادقی افزود: پیگیری تامین نیروهای این سازمان نیز مورد بررسی قرار گرفته و برای جذب و بکارگیری نیروی انسانی جدید مصمم هستیم.

سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در این بازدید با اشاره به اینکه ایجاد سامانه راهبردی و هدایت ناوگان آتش نشانی با تلاش اداره انفورماتیک سازمان انجام گرفته افزود: این سامانه هوشمند امکان ارایه اطلاعاتی جامع از محل حادثه را داراست و با استفاده از این سامانه می توان آتش نشانان اعزامی را راهنمایی و از وجود امکاناتی از جمله شیرهای هیدرانت،بیمارستان،اورژانس، محل های پر خطر و ... آگاه کرد.

وی افزود: خودروهای سنگین جدید نیز هم اکنون در مرحله تجهیز و تکمیل هستند و در روزهای آینده در بین ناوگان عملیاتی قرار می گیرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز از حضور و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز ابراز امیدواری کرد و افزود: امید است در آتیه نیز با حمایت همیشگی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز نسیت به رفع نیاز های این سازمان در راستای تامین ایمنی شهر گام برداریم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز در ادامه این بازدید از ایستگاه شماره یک این سازمان و خودروهای سنگین جدید خریداری شده بازدید کرد.

در ادامه این بازدید، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز از محل ایستگاه جدید الاحداث آتش نشانی در خیابان ارتش بازدید کرد و خواستار پشتکاری جدی و افتتاح این پروژه در شهریور ماه سال جاری شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات