تمیزی شهر را مدیون کارگران هستیم/ مثل کوه پشت شهردار ایستاده‌ایم

تمیزی شهر را مدیون کارگران هستیم/ مثل کوه پشت شهردار ایستاده‌ایم

به گزارش شهریار ، این همایش تحت عنوان "بلندهمتان" با حضور حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی و یاسین بجانی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، هادی بدری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز، موسی علی پور زنوزی شهردار منطقه ۲، حبیبه هراتی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری و جمع کثیری از پاکبانان و خانواده های آنان برگزار شد.

در این همایش که همراه با برنامه های مختلفی همچون تجلیل از کارگران نمونه و اجرای برنامه‌های شاد همراه بود، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی در سخنانی کارگران را مایه مباهات و سرمایه های شهرداری تبریز دانست.

این عضو شورای اسلامی شهر همچنین از تلاش‌های یعقوب هوشیار شهردار تبریز برای ساماندهی و تجمیع کارگران در یک شرکت پیمانکاری تقدیر کرد و گفت: تا زمانی که شهردار برای شهر، شهرداری و کارگران کار کند، شورای شهر همچون کوه پشت شهردار ایستاده و اجازه نمی دهد لطمه ای به مدیریت شهری وارد شود.

وی همچنین درباره مصوبه اخیر شورا و اختصاص پاداش به کارگران به مناسبت روز کارگر اظهار کرد: برای قدردانی از کارگران شریف شهرداری که پاکی، عزت و آبروی شهر تبریز را مدیون آنان هستیم، این پاداش در نظر گرفته شده که البته بسیار ناچیز است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: تا پای جان برای تامین امنیت شغلی کارگران عزیز ایستاده ایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات