نشست صميمي هيات مديره كانون بازنشستگان با مديرعامل ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این نشست شیرازی رییس هیات مدیره کانون به بیان مشکلات اصلی بازنشستگان از جمله مسائل معیشتی و رفاهی آنان اشاره کرد که مصطفی رجبی مشهدی قول داد که شرکت توانیر در این زمینه حداکثر مساعدت را انجام دهد.
مشکلات بازنشستگان در زمینه بیمه خدمات درمانی و بیمه تکمیلی به ویژه موارد مربوط به بیماران صعب العلاج از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که قرار شد این موضوع به جهت رسیدگی مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد.
در این نشست همچنین در خصوص وام و کمک هزینه رفاهی که طی سالهای اخیر به بازنشستگان توانیر پرداخت شده است، درخواستهایی از سوی رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان مطرح شد که مدیرعامل شرکت توانیر در این خصوص نیز قول مساعد داد و مقرر شد بررسیهای لازم در خصوص تامین اعتبار آن انجام شود.
در ادامه، بازنشستگان حاضر در این نشست ضمن بیان خاطراتی از دوران اشتغال در شرکت توانیر، آمادگی خود را برای انتقال تجربیاتشان در خصوص مسائل مختلف از جمله موضوعات فنی و منابع انسانی اعلام کردند که مورد استقبال مصطفی رجبی مشهدی قرار گرفت و مقرر شد پیشنهاداتشان را ارائه دهند تا شرکت توانیر بتواند از تجربیات این عزیزان که ساالهای سال به صنعت برق خدمت کرده اند، استفاده کند.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات