تکریم ارباب رجوع اولویت اصلی خدمت رسانی در منطقه ۳

تکریم ارباب رجوع اولویت اصلی خدمت رسانی در منطقه ۳

به گزارش شهریار ،  در این ملاقات مردمی شهروندان ساکن در محدوده این منطقه، مسائل و مشکلات خود را با شهردار منطقه ۳ در میان گذاشته و علی قاسمی پس از استماع مسائل مطرح شده از سوی شهروندان، دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آن ها را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، شهردار منطقه ۳ تبریز در این ملاقات مردمی با اشاره  به اینکه تکریم ارباب رجوع باید به اولویت اصلی خدمت رسانی به شهروندان تبدیل شود و از مدیران و کارکنان منطقه انتظار دارم اهتمام بیشتری نسبت به این مهم داشته باشند. گفت: سیاست درهای باز در شهرداری منطقه ۳ تبریز تسری می یابد.

وی افزود: یکی از راههای ارتباط مردم با شهردار منطقه از طریق ملاقات های حضوری میسر می شود؛ در واقع وقتی مردم مشکلات خود را رو در رو با شهردار ومدیران  مطرح کنند، هم نتیجه بهتری می گیرند و هم دغدغه خاطر کمتری دارند، از اینرو سیاست درهای باز در این منطقه تسری می یابد.

قاسمی با تاکید براینکه درهای شهرداری منطقه ۳ بر روی شهروندان عزیز باز می باشد، گفت: سیستم ملاقات با شهردار منطقه نسبت به گذشته متحول شده و شرایط خوبی به وجود آمده است به گونه ای که شهروندان عزیز بدون اینکه پروسه طولانی را طی نمایند، می توانند با شهردار ومدیران منطقه دیدار ومشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.

شهردار منطقه ۳ تبریز عنوان کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمات رسان بیش از سایر دستگاهها با مراجعات مردمی مواجه است بنابراین تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری این دستگاه و کارکنان آن قرار داده شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: این مجموعه نه تنها باید رضایتمندی شهروندان را جلب کند، بلکه باید با تکریم مراجعه کنندگان و خدمات رسانی به آنها، موجب افزایش درآمد، رونق شهری و جذب سرمایه شود.

قاسمی از مسئولان اجرایی منطقه خواست تکریم بیشتر ارباب رجوع  رادر اولویت‌های کاری خود قرار دهند و پیشنهاد کرد با استفاده از نظرات کارشناسان و بهره گیری از دانش تخصصی خود در جهت تکریم مراجعین گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت شهروندان در سرفصل اهداف اصلی تیم مدیریت شهری قرار دارد، افزود: مشارکت شهروندان در پروژه های مختلف شهرداری بازخورد مثبتی به همراه دارد و از سوی دیگر اجرای فعالیت های مختلف را در زمان و با هزینه کمتری صورت دهد.

شهردار منطقه ۳ تبریز در ادامه با تاکید به برگزاری مستمر ملاقات های مردمی در این منطقه و با اشاره به اهداف ملاقات‌های چهره به چهره،   گفت: سرعت در پاسخگویی به مراجعات شهروندان، احترام و تکریم ارباب رجوع، کاهش حجم مراجعات شهروندان در طول ایام هفته به شهرداری، صرفه‌جویی در وقت و زمان و کاهش هزینه‌های تردد از مهم‌ترین اهداف برگزاری دیدارهای مردمی است.

وی متذکر شد: در دیدارهای عمومی تلاش داریم تا مشکلات شهروندان برطرف شود، امابرخی از اوقات موانع قانونی وجود دارد که در مورد آنها نمی‌توان کاری انجام داد، اما مدیریت شهرداری منطقه ۳ تبریز تمام تلاش خود را دارد تا ضمن برقراری رابطه مناسب باشهروندان، برای رفع مشکلات و نیازهای آنها اقدام کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات