تداوم کف‌سازی۳ هزار متری فاز دوم پارک جنگلی مارالان با اجرای بیش از هزار متر مربع سنگ فرش

تداوم کف‌سازی۳ هزار متری فاز دوم پارک جنگلی مارالان با اجرای بیش از هزار متر مربع سنگ فرش

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با اعلام این خبر افزود: تا کنون بیش از هزار متر از پیاده راه های فاز دوم پارک جنگلی مارالان کف سازی شده است که این روند در روزهای آتی تداوم خواهد داشت.

او افزود: پارک جنگلی مارالان به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در ۲ فاز اجرا می‌شود که فاز اول این پارک با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال بعد از اتمام عملیات کف سازی به بهره برداری خواهد رسید.

قاسمی با اشاره به اینکه در تداوم عملیات عمرانی در این پارک هم اکنون عملیات کف سازی در حال انجام است ، افزود: همچنین در راستای ایمن سازی ترانشه های ضلع شمالی و همچنین ممانعت از ریزش سنگ و خاک به پیاده راه ۶۵۰ متر دیوار سنگی در این ناحیه احداث شده است.

او همچنین از اتمام عملیات احداث پیاده راه در پارک جنگلی مارالان خبر د اد و گفت: عملیات جدول گذاری پیاده راه های این پارک نیز به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه افزود : در ضلع غربی پارک جنگلی مارالان نیز با عملیات باکس بندی با بلوک های بتنی ریزش ترانشه موجود مهار و زیباسازی شده است.

قاسمی همچنین از پله گذاری در ضلع جنوبی این پارک به طول ۲۰۰ متر خبر داد وافزود: برای سهولت دردسترسی شهروندان به این پارک از سمت اتوبان شهید کسائی به طول ۲۰۰ متر پله گذاری انجام شده است.

بر اساس این گزارش پارک جنگلی مارالان با مساحت ۵۰ هزار متر مربع در۲ فاز اجرا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات