برگزاری نمایشگاه نقاشی و پتینه در فرهنگسرای نیکدل

برگزاری نمایشگاه نقاشی و پتینه در فرهنگسرای نیکدل

به گزارش شهریار ، در این نمایشگاه، آثار نقاشی و پتینه با طرح های مختلف به نمایش در آمده و علاقه مندان میتوانند بصورت رایگان از این نمایشگاه دیدن کنند.

حسین مدرس زاده مدیر فرهنگی منطقه ۸ در خصوص این نمایشگاه گفت: در راستای ارزش نهادن به آثار هنری هنرمندان و حمایت از قشر هنرمند جامعه، شهرداری منطقه ۸ اقدام به برگزاری نمایشگاه نقاشی  وپتینه در فرهنگسرای نیکدل کرده و بصورت رایگان در معرض دید عموم قرار داده است.

وی با اعلام اینکه شهرداری منطقه هشت تبریز از برگزاری چنین نمایشگاه هایی حمایت می کند، گفت: خوشبختانه در طی ماه های اخیر شاهد اجرا و برپایی چندین نمایشگاه در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی، کتاب، شیرینی، کیک و ده ها نمایشگاه دیگر در میدان شهید بهشتی و فرهنگسراها و خانه سلامت منطقه ۸ بوده ایم و این رویه حمایتی شهرداری منطقه ۸ در آینده نیز تداوم خواهد یافت .

علاقه مندان میتوانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه روزه به فرهنگسرای نیکدل واقع در پیاده راه مقصودیه مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه آموزشی "دوخت لباس کودک"، در فرهنگسرای تربیت

کارگاه آموزشی دوخت لباس کودک، در فرهنگسرای تربیت برگزار شد.

کارگاه آموزشی ویژه ای با موضوع " دوخت لباس کودک" روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۰، در فرهنگسرای تربیت برگزار شده و با استقبال مناسب بانوان علاقه مند مواجه شد.

شایان ذکر است واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ همه روزه کلاسهای مختلف فرهنگی اموزشی در فرهنگسراهای سطح حوزه برگزار می نماید که شرکت برای عموم شهروندان آزاد میباشد.
علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این کلاس ها همه روزه به فرهنگسراها و خانه های سلامت منطقه ۸ مراجعه فرمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات