تخلیه ساختمان‌های اطراف وزارت نیرو تا شعاع ۱۰۰ متری

تخلیه ساختمان‌های اطراف وزارت نیرو تا شعاع ۱۰۰ متری

رئیس یگان حفاظت شهرداری از تخلیه ساکنین ساختمان‌های اطراف وزارت نیرو تا شعاع ۱۰۰ متری محل حادثه خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ سردار علیپور با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو با بیان اینکه همکاران یگان انتظامی در پوشش منطقه در راستای کمک به همکاران‌مان در سازمان آتش نشانی وارد میدان شدند، گفت: همکاران ما به کمک دستور فرماندهی انتظامی و برای کمک به روان سازی عبور و مرور در محدوده خیابان کریمخان و ولیعصر و همچنین کمک به انجام بهتر و روان‌تر خدمات آتش نشانی در منطقه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه محدوده ۱۵۰ متری نقطه حادثه توسط ماموران ما پوشش داده شده است، گفت: ماموریت و ابلاغیه از سوی سازمان آتش نشانی است و همکاران ما جهت کمک به آتش نشانی وارد میدان شدند.

سردار علیپور با بیان اینکه تا شعاع ۱۰۰ متری ساختمان به ساکنین و کسبه اطراف این ساختمان هشدار تخلیه داده‌ایم، تصریح کرد: به افراد اعلام کردیم که برای حفظ جانشان نسبت به تخلیه اماکن اقدام کنند که ماموران ما نیز در این راستا کمک کردند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی افراد ساکن برای انتقال اسناد و مدارک‌شان به منطقه مراجعه کردند، گفت: مشکلی وجود ندارد و با هماهنگی می‌توانند اسناد و وسایل‌شان را بیرون ببرند.

ایسنا

نظرات