معرفی دکتر علی طهایی

معرفی دکتر علی طهایی

جناب آقای دکتر طهایی در مصاحبه با پایگاه ولدیکا از سوابق خود و صنعت جوشکاری در ایران و جهان می گویند.

جناب آقای دکتر طهایی از مجرب ترین مهندسان جوشکاری می باشند. ایشان نزدیک به دو دهه در صحنه فعالیت های صنعتی، آموزشی، مشاوره ای و پژوهشی در زمینه های مختلف مهندسی جوش به ویژه متالورژی جوشکاری و فناوری های نوین جوشکاری حضور داشته که حاصل مکتوب آن تدوین کتاب و مقالات متعدد می باشد.

از تحصیل در دانشگاه سمنان تا دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مرکز علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، از کار در شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) تا گروه مپنا و از تحصیل در انگلستان و ایتالیا و تحقیق در مرکز تحقیقات مواد پیشرفته مکزیک تا بازگشت به دانشگاه خوارزمی ایران، هر متخصص متالورژی و جوشکاری را کنجکاو می سازد تا ایشان را که به حق یکی از فعال ترین اساتید دانشگاه ایران در زمینه علوم و فناوری های جوشکاری هستند، بهتر بشناسد.

پیش از این فراوان تعریف سطح بالای دانش و افتادگی جناب آقای دکتر طهایی را از افراد مختلف شنیده بودم، گفت و شنود با استادی جوان و دارای تجربه، انگیزه و تعهد که با وجود امکانات و پیشنهادات مناسب در کشورهای توسعه یافته و صاحب فناوری، بازگشت و خدمت به ایران عزیز را بر می گزیند، فرصتی بسیار ارزنده بود. امیدوارم که شما کاربر گرامی نیز از مطالعه سوابق ایشان لذت برده و از آن بهره برید.

جهت مطالعه متن کامل به آدرس ذیل مراجعه فرمایید:

https://www.weldica.com/علی-طهایی

    نظرات