مدال آوران گرگانی در المپیاد کشوری مهارت تجلیل شدند

مدال آوران گرگانی در المپیاد کشوری مهارت تجلیل شدند

در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر

مدال آوران گرگانی در المپیاد کشوری مهارت تجلیل شدند

مدال آوران گرگانی در مسابقات المپیاد کشوری مهارت آموختگان فنی و حرفه ای در چهل و سومین کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان تجلیل شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان در این مراسم و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرگرگان، معاونین شهردار، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرگان ، رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران گرگان و مربیان و کارآموزان شرکت کننده درهجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار شد، از حمیدرضا رضایی کسب کننده مدال طلا در رشته برق، علی درویشی با مدال طلا در رشته تاسیسات الکتریکی، محمدرضا تمسکنی زاهدی با مدال طلا در رشته تاسیسات الکتریکی، محمد کوکایی پور با مدال نقره در رشته برق، دانیال ایگدری با دیپلم افتخار در طراحی وب سایت و ساسان پرویز کسب کننده مدال نقره در رشته نرم افزار تجلیل شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان در این نشست با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مهم تربیت نیروی انسانی بخش آموزش های فنی و حرفه ای می باشد، گفت: در بسیاری از کشورهای پیشرفته، اکثر جوانان را افراد جویای کار بیش از اینکه به تحصیل در دانشگاه ها و اخذ مدارک رسمی دانشگاهی فکر کنند، به طی دوره‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای مبادرت می‌ورزند.

ناصر گرزین با تاکید بر ضرورت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و حمایت از این موضوع، افزود: از خصیصه های مهم آموزش های فنی و حرفه ای بحث کارآفرینی آن است.تربیت نیروی کار ماهر برای بازار کار از یک سو و همچنین ایجاد فرصت شغلی با آموزش های ارائه شده از سویی دیگر باعث ایجاد خلاقیت و درنتیجه شغل برای افراد خواهد شد .

برنامه ریزی و هماهنگی پیرامون بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، ساماندهی سرویس مدارس و برگزاری آئین های فرهنگی دهه محرم از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر گرگان

    منبع خبر

    شورای شهر گرگان

    شورای شهر گرگان

    شورای شهر گرگان یک شورای شهر در شهر گرگان می باشد

    نظرات