دیدار مجموعه راه و شهرسازی استان با هیات رئیسه جدید سازمان

دیدار مجموعه راه و شهرسازی استان با هیات رئیسه جدید سازمان

دیدار مجموعه راه و شهرسازی استان با هیات رئیسه جدید سازمان



ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن عرض خیر مقدم به مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان، در این نشست عنوان کرد: رویکرد سازمان نظام مهندسی، تداوم اصلاح ساختارها و همدلی بیش تر هیات مدیره و اعضای سازمان، خردگرایی، قانون مداری، ارتباط مستمر با ادارات و سازمانهای دولتی، انجمنها و تمامی نهادهای مرتبط با ساخت وساز است.

دکتر فرشیدرضا حقیقی با اشاره به اینکه نظام مهندسی تخصصی ترین تشکل فنی و مهندسی استان می باشد که در صورت تعامل با مجموعه راه و شهرسازی، نقش پررنگی در صنعت ساخت و ساز استان خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر نقش نظارتی اداره کل راه و شهرسازی، ارتقا سیستم خدمات دهی و کاهش بروکراسی اداری را از اهداف اصلی سازمان برشمرد.

در این جلسه، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل، افزود: رویکرد این اداره کل در قبال سازمان نظام مهندسی ساختمان، حمایت قاطع از حرفه مهندسی و سازمان نظام مهندسی و نقش بی بدیل آن در دست یابی به بالندگی حرفه‌ای و بهینه سازی جایگاه کنونی آن می باشد.

دکتر علی ثباتی با تشکر از زحمات هیات اجرایی انتخابات و تعامل با دستکاه نظارت هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی گفت: حمایت ما در چارچوب ضوابط و قوانین بوده و دراین راستا همکاری اداره کل و سازمان نظام مهندسی در جهت تعامل و تفاهم با رعایت قانون و نیز در جهت سازندگی و توسعه خدمات خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: بازآفرینی شهری، یکی از رویکردهای اصلی دولت در سیاست توسعه شهری بوده و سازمان نظام مهندسی ساختمان می بایست نقش پررنگی در کنار اداره کل راه و شهرسازی ایفا نماید.

معاونت شهرسازی و معماری اداره کل، دکتر پاکدامن با اعلام حمایت خود از سازمان نظام مهندسی خواستار تعامل بیشتر نظام مهندسی استان با اداره کل راه و شهرسازی استان شد.

ایشان تاکید ویژه بر نظارت عالیه ماده ۳۴ و ۳۵ قانون نظام مهندسی و اهتمام جدی برای پیگیری آن را داشتند.

رئیس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان در ادامه خواستار افزایش تعامل و همکاری هیات مدیره با مجموعه عوامل ساخت و ساز و تشکل های حرفه ای مربوطه از جمله سازمان نظام کاردانی، انجمن ها، شرکت های ساختمانی، مجریان و انبوه سازان، کارشناسان ماده ۲۷ و همچنین مجموعه نظارت عالیه اداره کل شد. دکتر هومن موتمنی در پایان خواستار اصلاح برخی ساختارها شده و تاکید بر نظارت مضاعف بر عملکرد شرکت های حقوقی داشتند.



لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات