امام جمعه موقت اهواز: اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به دیگر استان ها فعال تر بود

امام جمعه موقت اهواز: اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به دیگر استان ها فعال تر بود

امام جمعه موقت اهواز گفت: اداره کل مدیریت بحران  استان خوزستان یکی از دستگاه های فعال نسبت به دیگر استان های کشور است و مدیر کل مدیریت بحران استان در مواجه با بحران ها مدیریت بسیار خوبی داشته است.

آیت الله ابوالحسن  حسن زاده شامگاه یکشنبه در سی و ششمین نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان در سالن امام رضای شرکت نفت با تقدیر و تشکر ار همه دستگاه های اجرایی  اظهار داشت: در سیلاب اخیر دستگاهی نبود که از انجام وظیفه خودش سرباز بزند و این گونه تقدیر و تشکر مردم از استاندار خوزستان و مدیر کل مدیریت بحران استان به این معنا است که آنها مسولان را در کنار خودشان میبینند.

وی افزود: سال ۹۸ را باید  باید به عنوان سال پیشگیری از بروز بحران‌ها در خوزستان قرار دهیم و بیشتر از پیش به مساله زیرساخت‌های استان  در همه حوزه ها بپردازیم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مدیران و مسئولان در سال جدید باید به خلاهای موجود در استان  بپردازند تا از بروز بحران جلوگیری شود.

وی بیان کرد: در سال ۹۷ به رغم همه سختی های اقتصادی اما پیروزهای بیشتری کسب کردیم  که امیدواریم در سال ۹۸ با نام گذاری مقام معظم رهبری خدمتگذاری  مسئولان به مردم بیشتر و بیشتر شود.

حسن زاده با بیان این که سیل اخیر در شهر رفیع یک نمونه ارزشمند از همدلی میان مردم و مسئولان بود تصریح کرد: براساس روایات خدمت به مردم یک ارزش محسوب می شود.

وی با اشاره به انواع بلایای طبیعی و غیر طبیعی در استان خوزستان بیان کرد: از آن جایی که استان خوزستان استانی صنعتی  به شمار می رود لذا بروز حوادث مختلف دور از انتظار نیست مانند حادثه در پتروشیمی ها، یا اتشسوزی در خطوط انتقال نفت و گاز.

امام جمعه موقت اهواز افزود: علاوه بر این استان خوزستان از جمله استان های پرتردد  به شمار می رود که با وجود این میزان تردد اما از داشتن راه های امن کم برخوردار است.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی در بحران های استان خوزستان ادامه داد: امروز دیگر پنهان کردن برخی مسایل و اتفاقات ممکن نیست چراکه اگر اتفاقی بیفتد هر کسی با داشتن یک گوشی تلفن همراه بلافاصله فیلم و عکس موجود را در کمترین زمان ممکن مخابره می کند.

حسن زاده ادامه داد: از باران و رحمت الهی که خدواند بر مردم خوزستان عنایت داشته باید به خوبی استفاده کنیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات