جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان اعلام کرد؛ تمامی اراضی کشاورزی دشت آزادگان و هویزه تا پایان خرداد ماه جاری آماده کشت می شوند

هم اکنون جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی دشت آزادگان به ریاست کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران و جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان خوزستان و با حضور فرماندار دشت آزادگان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در کارگاه AMC۴ دشت آزادگان در حال برگزاری است .

کلیه ماشین آلات اعزامی از دستگاه های اجرایی مختلف از روز گذشته به منظور تقسیم بندی در مناطق سیل زده دشت آزدگان به این شهرستان اعزام شدند.

جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی دشت آزادگان تاکید کرد: تمامی اراضی کشاورزی زیر آب رفته دشت ازادگان باید تا پایان خرداد ماه سال جاری تخلیه و آماده کشت شوند.

کیامرث حاجی زاده گفت: علاوه بر اراضی سیل بندها نیز باید استحکام بخشی و ترمیم شوند.

وی یادآور شد: روز گذشته در جلسه قرارگاه بازسازی و نوستزی تمامی ماشین آلات مورد نیاز و امکانات لازم برای دشت آزادگان بسیج شده و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است لذا دستگاه های اجرایی باید براساس این تقسیم بندی و برنامه ریزی مشخص اقدامات لازم را اجرایی کنند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان

    اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات