جمع آوری پسماندها و زباله های محله با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: حفاظت از گونه های حیات وحش، نه به زباله، نه به پلاستیک، شعار محوری روز زمین پاک است و این شعار سرآغاز برنامه های این هفته در استان می باشد.

پورمردان افزود: با فرا رسیدن ۲ اردیبهشت ماه روز زمین پاک و بر اساس برنامه اعلامی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین تببین شعار محوری هر سال، برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی در راستای غنای فرهنگی و تنویر افکار عمومی بمنظور شناخت بیشتر حفاظت از طبیعت و محیط زیست، توسط این اداره کل اجرا می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: حذف پلاستیک در کنار سایر مسائل محیط زیستی شعار محوری برنامه های روز زمین پاک در سال جاری می باشد و برنامه های متنوعی در این هفته، حول این شعار و پیرامون آن برنامه ریزی و اجرا می گردد.

وی اشاره کرد: به مناسبت ۲ اردیبهشت و بر اساس شعار محوری اعلام شده: "حفاظت از گونه های حیات وحش، نه به زباله، نه به پلاستیک،" کارکنان این اداره کل با مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم، سمن های محیط زیستی و سایر کارکنان دستگاههای مختلف و علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست در سراسر استان اقدام به پاکسازی پارکها، سواحل و ... نمودند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات