نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی و دستاوردهای موفق شهرداریهاودهیاریها در بندرعباس پایان یافت

نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی و دستاوردهای موفق شهرداریهاودهیاریها در بندرعباس پایان یافت

نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که اول اسفند همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب با هدف ارایه دستاوردهای موفق شهرداریها و دهیاریها در بندر عباس آغاز به کار کرد، شامگاه جمعه سوم اسفند به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، براساس برنامه ریزی های به عمل آمده، مقرر شد این نمایشگاه همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب در یکی از مناطق مرزی و تاحدودی محروم کشور برکزار شود که در نهایت بندرعباس به عنوان میزبان این رویداد انتخاب شد.

به منظور ارایه دستاوردهای موفق شهرداریها در این نمایشگاه دستورالعمل های تخصصی تدوین و به استانها ابلاغ گردید و پروژه های پشنهادی شهرداریها توسط معاونت های عمرانی استانداریها و کمیته های تخصصی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ارزیابی و درنهایت پروژه های موفق در موضوعات خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، بازآفرینی شهری، سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات،فرهنگی و اجتماعی ،.... برگزیده شد.

همچنین پروژه های موفق دهیاریها هم در بخش مدیریت روستایی نمایشگاه در معرض دیدبازدیدکنندگان قرار گرفت.

انتقال تجربیات موفق شهرداریها و دهیاریها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کوچک سرمایه‌گذاری شهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

ضمنا چندین شرکت بخش خصوصی تولیدکننده محصولات حوزه مدیریت شهری و روستایی در نمایشگاه شرکت کرده اند که حوزه کاری آنها عبارتست از: فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری.

شایان ذکر است این نمایشگاه عصر چهارشنبه اول اسفند ماه توسط جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و همتی استاندار هرمزگان و با حضور جمعی از شهرداران و دهیاران و اعضای شوراها و مدیران استانداریها گشایش یافت.

همزمان همایش علمی مدیریت شهری و روستایی و نشست شهرداران معاونان عمرانی استانداریها و شهرداران مراکز استان با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، رییس سازمان مدیریت بحران، استاندار هرمزگان، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور و رییس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات