نشست منطقه یک مدیران کل دفاتر امور شهری استانداری ها در قزوین تشکیل شد

نشست منطقه یک مدیران کل دفاتر امور شهری استانداری ها در قزوین تشکیل شد

سرپرست دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تشکیل نشست منطقه یک مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها به میزبانی استانداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سید حبیب راضی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته توسط حوزه معاونت امور شهرداری های سازمان درخصوص برگزاری نشست های منطقه ای مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراها بصورت فصلی، نخستین نشست به میزبانی استانداری قزوین تشکیل شد.

وی افزود: در نخستین گام جلسه مدیران کل منطقه یک کشور به میزبانی استانداری قزوین و با حضور مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداریهای تهران، مازندران، البرز، قم، گلستان و سمنان و با حضور معاون امور عمرانی استانداری قزوین تشکیل شد.

وی اضافه کرد: این جلسه با دستور کار انتخاب دبیر جلسات، تقویم جلسات فصلی و بررسی مسائل و مشکلات شهرداری ها و شوراها و ارایه راهکارهای اجرایی تشکیل شد و روش جدید تشکیل این جلسات مورد استقبال مدیران مربوطه قرار گرفت.

راضی در خصوص مصوبات این جلسه گفت: مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان به عنوان دبیر منطقه یک انتخاب و تقویم تشکیل منظم جلسات این منطقه و میزبانان نیز مشخص شد.

وی افزود: در این جلسه در خصوص موضوعات مرتبط با شوراهای اسلامی شهرها، ساختار سازمانی دفاتر امور شهری و شوراهای استانداریها، نرخ بهای هزینه پسماند، دستورالعمل سگهای بدون صاحب، آموزش ضمن خدمت کارکنان شهرداریها، اجرای پژوهش کاربردی و تهیه نرم افزار واحد حسابرداری تبادل نظر و مقرر شد اعضا در اسرع وقت مسائل و راهکارهای اجرایی درخصوص هر موضوع را به دبیر جلسات به منظور جمع بندی نهایی و طرح در اجلاس کشوری ارسال نمایند.

راضی همچنین اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده،‌ نشست های کشوری مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها در نیمه نخست سال در استان فارس و در نیمه دوم سال در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود و مصوبات و مباحث مطرح شده نشستهای منطقه ای توسط دبیران مناطق در نشست های کشوری ارایه خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات