نشست تخصصی دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی با کارشناسان  سرمایه گذاری استانداری ها تشکیل شد

نشست تخصصی دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی با کارشناسان سرمایه گذاری استانداری ها تشکیل شد

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور از تشکیل نشست تخصصی این دفتر با کارشناسان سرمایه گذاری استانداری های کشور به‌ منظور بررسی مشکلات حوزه سرمایه گذاری شهرداریها و تجمیع اطلاعات پروژه های سرمایه گذاری در روز اول تیر ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، محسن کوشش تبار با بیان خبر فوق اظهار کرد: اهمیت موضوع سرمایه گذاری در شهرداریها بر هیچ کس پوشیده نیست و در وضعیت کنونی کشور، کمبود منابع مالی برای شهرداریها، اجرای پروژه های عظیم عمرانی را با مشکل مواجه خواهد نمود لذا بایستی بخش سرمایه گذاری در شهرداریها بطور ویژه فعال شود و این مهم با همت خود شهرداریها و حمایت استانداریهای کشور امکان پذیر می باشد.

وی اضافه کرد: همچنین بایستی اطلاعات کامل و مستندی از پروژه های سرمایه گذاری در حال اجرای شهرداری در اختیار مدیران نهادهای بالادستی باشد. اطلاعاتی نظیر تعداد پروژه های در حال اجرا و مبالغ سرمایه گذاری، فرصت‌های سرمایه گذاری هر شهر و مبالغ آن و ریز اطلاعات پروژه ها نیز بایستی شناسایی و اطلاعات آن در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.

وی همچنین یادآور شد: در سال گذشته دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور اقدام به تهیه فرم هایی برای جمع آوری اطلاعات از سطح استانها نمود که طی مکاتبات متعدد با استانداریها بطور ناقص اطلاعات از استانها دریافت گردید و امید است با برگزاری این جلسه با کارشناسان سرمایه گذاری استانداریها، سبب تکمیل شدن اطلاعات قابل استناد از شهرداریها و استانداریهای کشور گردد تا مدیران کلان کشوری را در تصمیم سازی در حوزه سرمایه گذاری شهرداریها کمک نماید و توسعه اقتصادی و عمرانی شهرهای کشور را شاهد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات