برگزاری کارگروه تخصصی شریان‌های حیاتی استان گلستان

برگزاری کارگروه تخصصی شریان‌های حیاتی استان گلستان

برگزاری کارگروه تخصصی شریان‌های حیاتی استان گلستان

کارگروه تخصصی شریان‌های حیاتی استان گلستان ذیل شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با حضور مجتبی جمالی مدیرکل مدیریت بحران استان و مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و دستگاه‌های عضو در محل اداره کل راهداری گلستان برگزار شد.
در این جلسه مجتبی جمالی مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بر آگاه‌بخشی و اطلاع‌رسانی برای آمادگی هرچه بیشتر مردم در شرایط بحرانی مطالبی ایراد کردند.
دستگاه‌های عضو کارگروه شریان‌های حیاتی گلستان طی نشستی به همفکری برای ایجاد و افزایش هماهنگی های بیشتر و رفع خلاءهای اعتباری و مسوولیت‌های کاری در مواقع و حوادث بحرانی پرداختند.
مهدی میقانی رئیس این کارگروه در این نشست بر افزایش هماهنگی برای ایمن‌سازی و انسداد راه‌ها و برقراری ارتباطات هوایی، ارزیابی و پایش بعد از پایان حوادث و هماهنگی با استان‌های همجوار و سایر دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
تشکیل گروه‌های تخصصی بین دستگاهی برای مراحل ورود به حادثه و ترتیب امدادرسانی و پذیرش ضعف‌ها و اشکالات و به حداقل رساندن آنها از موارد تاکیدی دیگر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بود.
ادارات‌‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، راه‌آهن شمال شرق، بنادر و کشتیرانی، هواشناسی، مدیریت بحران، مدیریت فرودگاه‌ها، اورژانس، پلیس راه و هلال احمر دستگاه‌های عضو کارگروه شریان‌های حیاتی هستند.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان

    اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات