​۴۴۰ دستگاه واحد مسکونی در بافت حاشیه نشین  ...

​۴۴۰ دستگاه واحد مسکونی در بافت حاشیه نشین ...

شهردار تبریز از آغاز اجرای پروژه احداث ۴۴۰ دستگاه واحد مسکونی در بافت حاشیه نشین شهرک ارم تبریز خبر داد و گفت: طبق مطالعات اولیه این پروژه تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

به گزار شهریار، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید دو نقطه از بافت حاشیه نشین تبریز که داری اولویت ساماندهی هستند افزود: ۴۴۰ دستگاه واحد مسکونی در مساحتی بالغ بر ۲۳ هزار متر مربع احداث می شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح ساماندهی بافت حاشیه نشین توسط شهرداری تبریز اظهار داشت: برای اولین بار در کشور شهرداری تبریز بدون بهره مندی از ردیف بودجه دولتی اقدام به احداث واحد مسکونی جدید و جابجایی حاشیه نشینان کرده است.

شهین باهر متذکر شد: اولویت اجرای این پروژه ها بر اساس موقعیت جغرافیایی حجم تراکم ساکنین و قابلیت اجرایی بودن، مشخص می شود و همچنین همکاری ساکنان بافت حاشیه نشین نیز از دیگر متغیر های تعیین اولویت پروژه های این چنینی است.

وی تصریح کرد: مجری این پروژه به صورت مشارکتی به عهده سازمان عمران و توسعه آذربایجان و شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان با همکاری مستقیم شهرداری منطقه ۱۰ تبریز می باشد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه حجم اجرای پروژه ساماندهی ساکنان بافت حاشیه نشین نسبت به سایر بافت ها متغیر است، متذکر شد: احداث واحد های مسکونی مقاوم مقابل زلزله در بافت حاشیه نشین با در نظر گرفتن موقعیت های پلکانی خانه های غیر مجاز و غیر رسمی ضرورت دارد.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات