مدیریت بحران از دغدغه های مدیریت شهری تبریز ...

مدیریت بحران از دغدغه های مدیریت شهری تبریز ...

به گزارش روابط عمومی مدیریت بحران شهرداری تبریز به نقل از شهریار، رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز  در حاشیه بازدید از مدیریت بحران شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام مطلب فوق، گفت: مدیریت بحران از جمله مقوله هایی است که جزو دغدغه های مدیریت شهری به شمار می آید و به نظر می رسد که به عنوان یک نگرانی، همیشه لازم است که موارد بحرانی را از خود دور ندانیم.

وی ادامه داد: در این ارتباط شهرداری تبریز در بحث شناسایی بحران هایی که شهرمان را تهدید می کند و همچنین فرصت ها و راه های مقابله با این بحران ها، مطالعات و برنامه ریزی های زیادی داشته است.

موسایی با بیان اینکه مجموعه مدیریت بحران استانداری نیز همراه مجموعه مدیریت بحران شهرداری تبریز است، گفت: در ارتباط با موضوع شناسایی بحران ها و راه های مقابله با آن، جلسه ای با هدف تعامل و هماهنگی بیشتر و بررسی نکته نظرات مدیران استانی تشکیل شد.

وی افزود: از جمله مباحث مهمی که در این نشست مطرح شد، موضوع مطالعه پهنه بندی شهر تبریز و مطالعات حوزه مدیریت بحران و مشکلات احتمالی پیش رو و همچنین اجرای مانور مقابله با زلزله در شهر تبریز و مشکلاتی که در مواقع بحرانی می تواند ایجاد شود، بود.

قائم مقام شهردار تبریز عنوان کرد: با چنین برنامه هایی، می خواهیم به نوعی این دغدغه و چالش را برای خود حفظ کنیم که خطرات و موارد بحرانی همیشه شهرمان را تهدید می کند و از طرفی می خواهیم تا آمادگی لازم و کافی برای تمام دستگاه های اجرایی و ذیربط جهت مقابله با مواقع بحرانی ایجاد شود.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات