رسیدن به جامعه ایمن نیازمند

رسیدن به جامعه ایمن نیازمند

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دوازده مشهد : صبح امروز جلسه مشترکی با حضور گلبرند شومبری رئیس شبکه جهانی جامعه ایمن ، محمدی مشاور سازمان بهداشت جهانی، عزیزی سرپرست ستاد بحران شهرداری مشهد و محبی شهردار منطقه دوازده برگزار گردید. در این جلسه پس از ارایه گزارش وضع موجود و اقدامات صورت گرفته در این زمینه ، احمد محبی ضمن خیر مقدم به حاضرین منطقه دوازده را یکی از بستر های مناسب برای تحقق آرمان های این شبکه دانست و افزود: با توجه به زیر ساخت های مناسب و شهرسازی نوین منطقه ، برنامه ریزی های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و ما نیز با جدیت به دنبال عملیاتی نمودن آن هستیم. شهردار منطقه دوازده در بخش دیگری از سخنان خود به ایمن سازی معابر، خط کشی های ایمنی ، احداث زیرگذر ها و پل های روگذر، پل های ویژه معلولین و سالمندان، سرعتکاه ها و سرعت گیر ها، باند های ویژه پیاده روی و دوچرخه سواری ، ایجاد رواق برای فاز های تجاری و ایمن سازی محصور کردن املاک در حال ساخت اشاره کرد . وی ابراز امیدواری کرد، با ادامه روند توسعه در منطقه دوازده آرمان شهری نوین در غرب مشهد شکل بگیرد و با این قبیل اقدامات شاهد کاهش حوادث و رویدادهای نا خوشایند باشیم.
محبی حفظ سلامتی شهروندان را مهمترین وظیفه دستگاه های خدماتی مانند شهرداری ها قلمداد کرد و تاکید نمود :آمادگی داریم برای افزایش ایمنی شهروندان و تحقق جامعه ایمن با همه دستگاه های ذی ربط به صورت تنگاتنگ تبادل نظر و همکاری کنیم. شهردار منطقه دوازده در جلسه مشترک با رئیس شبکه جهانی جامعه ایمن عنوان کرد:
رسیدن به جامعه ایمن نیازمند همصدایی و همراهی همه دستگاه هاست
احمد محبی شهردار منطقه دوازده مشهد مقدس ضمن اشاره به پیشرو بودن شهرداری مشهد در تحقق جامعه ایمن و حضور در سمینارها و همایش های مختلف بین المللی، حمایت های شورای اسلامی شهر و رویکرد شهردار محترم مشهد را ستود و خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع شاخص های معرفی شده توسط شبکه جهانی جامعه ایمن ، تحقق کامل این شاخص ها مستلزم تحقق مدیریت جامع و واحد شهری است .

لینک اصل خبر در سایت مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    منبع خبر

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد یک سازمان دولتی در شهر مشهد می باشد

      نظرات