منطقه ۱۲ مشهد پیشرو در زمینه

منطقه ۱۲ مشهد پیشرو در زمینه

رییس شبکه جهانی جامعه ایمن گفت: منطقه ۱۲ مشهد در زمینه شهرسازی و تحقق شاخص‌های جامع ایمن یک منطقه کاملا متفاوت و پیشرو است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، گلرند شومبری در بازدید از منطقه ۱۲ مشهد که با همراهی دکتر محمدی، مشاور سازمان بهداشت جهانی و احمد محبی، شهردار منطقه ۱۲صورت گرفت، بیان داشت: از دیدن آنچه که انجام داده‌اید بسیار خرسند شدم و امیدوارم نتایج مثبت این اقدامات را به زودی شاهد باشیم. شما از شهرسازی بسیار نوینی بهره‌مند هستید و همه زیرساخت‌ها برای تحقق یک جامعه ایمن در این محدوده کاملا فراهم است.
وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بر اهمیت تحقق جامعه ایمن تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: بخشی از اقدامات در ساختن جامعه ایمن معطوف به نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط است و برخی اقدامات نیازمند آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در بین شهروندان است که البته هر دو باید به صورت متوازن به انجام برسد.
رییس شبکه جهانی جامعه ایمن از اقدامات انجام شده در زمینه شهرسازی در منطقه ۱۲ تقدیر کرد و افزود: ارائه الگو در طراحی شهری از پارکینگ‌های مجتمع‌های مسکونی تا رواق‌های تجاری و ایمن‌سازی حریم ساخت و ساز‌ها و معابر و خیابان‌ها و پیاده‌رو‌ها بسیار آموزنده و کارآمد به نظر می‌رسید.
وی ابراز داشت: باندهای ویژه دوچرخه و پیاده‌راه در بیشتر معابر دیده می‌شد و امیدوارم در آینده نیز روند توسعه همچنان ادامه یابد.
گلرند شومبری تاکید کرد: برنامه‌ریزی و طراحی شهری در تحقق جامعه ایمن حائز اهمیت فوق العاده‌ای است و خوشبختانه منطقه دوازده از این نظر پیشرو و سرآمد است.
وی تصریح کرد: آینده‌ای روشن را برای این منطقه و ساکنان آن پیش بینی می‌کنم و امیدوارم در گزارشات بعدی که به شبکه جهانی جامعه این ارایه خواهد شد شاهد استمرار این روند توسعه باشم.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    منبع خبر

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد یک سازمان دولتی در شهر مشهد می باشد

      نظرات