بازدید مدیران و مسئولین مدیریت بحران شهردار ...

بازدید مدیران و مسئولین مدیریت بحران شهردار ...

به گزارش روابط عمومی مدیریت بحران شهرداری تبریز، در این بازدید که با هدف آشنایی با اقدامات، فعالیت ها و امکانات و تجهیزات مدیریت بحران تبریز صورت گرفت مهندس حسن نژاد ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه مدیریت بحران شهرداری تبریز به ارائه عملکردهای شاخص مدیریت بحران در طی سال های گذشته پرداخت و افزود با توجه به قرارگیری کلانشهر تبریز در مجاورت گسل و همچنین سایر تهدیدات محتمل، این مدیریت بر اساس مراحل چهار گانه مدیریت بحران، فعالیت های موثر و چشمگیری در این سال ها داشته است. وی برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی، برگزاری همایش های ملی و بین المللی، تالیف و ترجمه تعداد ۷ جلد کتاب در زمینه مدیریت بحران، تشکیل دبیرخانه مدیران بحران کلانشهرها کشور، برگزاری مانور در نقاط مختلف شهر تبریز، احداث شهرک اسکان موقت در پارک عباس میرزا، احداث سالن های چندمنظوره بحران، شناسایی نقاط سیل خیز کلانشهر تبریز، شناسایی و تبدیل پارک های دارای مساحت مناسب به پارک های دومنظوره جهت استفاده در مواقع بحرانی و احداث پدهای هلیکوپتر در نقاط مختلف شهر را از اهم اقدامات این مدیریت در طی این سال ها دانست. مدیر بحران شهرداری تبریز در پایان آمادگی این مدیریت را جهت انتقال تجارب به شهرداری قزوین اعلام کرد.

در این نشست مدیر و مسئولان مدیریت بحران شهرداری قزوین، ضمن قدردانی از مدیریت بحران تبریز، اقدامات صورت گرفته در کلانشهر تبریز را نمونه موفقی از مدیریت بحران در کشور دانست و اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از تجربیات و نکته نظرات مدیریت بحران تبریز بتوان اقدامات مناسبی را در شهر قزوین انجام داد.

شایان ذکر است در ادامه این سفر دو روزه، مسئولان مدیریت بحران قزوین به صورت میدانی از پروژه های شهرداری تبریز در زمینه مدیریت بحران بازدید خواهند کرد.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات