شکرانه خدمت عاشقانه

شکرانه خدمت عاشقانه

شکرانه خدمت عاشقانه

​​همراهان عزیز و خادمین افتخاری سلطان سریر ارتضا حضرت رضا(ع)، عطردلنشین خادمی و حال معنوی خدمتگزاری، شایسته وجودتان و دعای خیر زائر حریم رضوی که باارزش ترین تقدیرهاست،پشتوانه زندگیتان

خداراشاکریم از اینکه تجربه اولمان پراز اتفاقات شیرین و خدمت های دوس داشتنی بود که می تواندچراغی پرنور برای ادامه راهمان در سال های آینده باشد.در این تجربه دلچسب همه در کنار هم بودیم، چه عزیزانی که در ایستگاه های بیرون شهر عرق خستگی از جان و تن زائر پیاده برمیداشتند و چه آنهایی که در ایستگاه های اسکان همنشین استراحت زائرین شدندو فرقی نمیکرد که چه وظیفه ای داشتیم نیت که پاک باشد همه جا می شود میدان بندگی و خدمت. درود بر همه، هم آنهایی که تصاویرتلاششان امیدبخش دیگر اعضا شد و هم دوستانی که بی نام عطرخدمت را در فضای شهرپراکنده کردند..

خانواده بزرگ #دوام_ثامن به داشتن همراهان و اعضایی چون شما به خود میبالدو برخود وظیفه می داند تا صمیمانه ترین درود ها را نثارتان کند و قدردان وجودارزشمند فرد فرد شما عزیزان باشد.

الهی شکر که امسال توفیق شد خدمتگزار این بارگاه منور و شریف باشیم و بدانیم خدمتگزاری به زائرین علی ابن موسی الرضا(ع‌) که بندگان خالص و ویژه ای هستند، عبادت و وسیله ای است برای تقرب الی الله و الهی شکر که این توفیق میسر شد. تمامی تلاش هایمان را به پیشگاه ولی نعمتمان تقدیم می کنیم.

روزهای بسیارخوبی را برایتان آرزومندیم و امیدواریم زندگیتان لحظه به لحظه پر از اتفاقات بی نظیر و خبرهای خوش باشد.
۱۷ آبان ۹۷

#دبیرخانه_دائمی_دوام_ثامن در شهرمقدس مشهد

لینک اصل خبر در سایت مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    منبع خبر

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد یک سازمان دولتی در شهر مشهد می باشد

      نظرات