تشکر از شهردار و شورای شهر

تشکر از شهردار و شورای شهر

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی گفت: از شهردار و شورای شهر مشهد برای اعتماد به جوانان در حوزه مدیریت بحران تشکر می کنم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علیرضا قامتی در بازدید اعضای شورای پدافند غیر عامل استان خراسان رضوی از اتاق مدیریت بحران غرب مشهد که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل صورت گرفت، بیان کرد: امروز روز مبارکی است زیرا همزمان با روز مبارزه با استکبار جهانی، دو دستاورد بومی جوانان این مرز و بوم در شهرداری مشهد در حوزه بحران و پدافند غیر عامل رونمایی می شود.
وی افزود: امروز ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اعلام رسمی همه تحریم های قبل از برجام ایران را بازگرداند، این موضوع شاید از لحاظ اقتصادی بتواند به ما ضربه بزند اما او هرگز نمی تواند فکر، هوش و استعداد جوانان ایرانی را تحریم و متوقف نماید.
قامتی اضافه کرد: ۱۰ سال قبل که برای بازدید به سالن های بحران شهرداری آمدیم خبری از هوشمندسازی و سامانه ها نبود اما امروز به دست جوانان دلسوز ما و با تکنولوژی بومی و با کمترین هزینه، این سامانه ها برای مقابله و مدیریت بحران ها راه اندازی شده است.
وی با ابراز خرسندی از رونمایی سامانه جامع پدافند غیر عامل و بحران های سخت مشهد همزمان با ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی، اذعان داشت: از شهردار و اعضای شورای شهر مشهد که به جوانان در این حوزه اعتماد کردند تا آنها برای اینکه مردم در شرایط بحرانی کمترین مشکل را داشته باشند، بیاندیشند و تدبیر کنند، تشکر می کنیم.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    منبع خبر

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد یک سازمان دولتی در شهر مشهد می باشد

      نظرات