برگزاری مانورهای دورمیزی

برگزاری مانورهای دورمیزی

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد از برگزاری مانورهای دورمیزی پدافند غیر عامل در ستاد، معاونت‌ها و مناطق خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: مانور پدافند غیر عامل با حضور کلیه اعضای شورای پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی برگزار شد که در این مانور شهرداری مشهد به صورت مشخص، عضو سه کارگروه بوده است.
وی ابراز کرد: میزبانی این مانور و کلیه اعضای شرکت کننده، مربوط به شهرداری منطقه ۱۲ بوده است، به این دلیل که در این مانور محل وقوع حادثه در این منطقه پیش بینی شده بود و شهردار منطقه ۱۲ به عنوان منطقه پشتیبانی پدافند غیر عامل استان نقش خود را ایفا کرده است.
به گفته عزیزی، ستاد مدیریت بحران این منطقه نیز در زمان وقوع این مانور فعال بوده است.
وی افزود: این مانور به صورت مانور دور میزی انجام شده است و سناریوی این مانورها این است که چگونه دستگاه‌ها می‌توانند با کمترین تنش‌ها شرایط را به صورت ایده ال تبدیل کنند.
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد اظهار کرد: متخصصانی نیز تحت عنوان کمیته ارزیاب استانداری، به صورت ارزیاب به بررسی نقاط ضعف و قوت در این مانور پرداختند.
عزیزی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود که مانور دورمیزی در ستاد، معاونت‌ها و مناطق و ... براساس ماهیت آنان برگزار شود تا ستادهای مدیریت بحران در این مکان‌ها فعال‌تر شوند تا در زمان وقوع بحران، با همکاری‌های برون بخشی نیز بتوانند قوی عمل کنند.
زهرا غلامی

لینک اصل خبر در سایت مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    منبع خبر

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد یک سازمان دولتی در شهر مشهد می باشد

      نظرات