نقش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در ایجاد اشتغال:

نقش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در ایجاد اشتغال:

وی، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامیدر۲۱ فروردین ۱۳۵۸بفرمان حضرت امام خمینی(ره)، و با هدف تامین مسکن برای نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه، تاسیس گردید، که تاکنون این نهاد فقط در بخش مسکن روستایی بیش از۸۶ هزار واحد را با مشارکت اهالی روستاها، بانکها و نظارت بر مراحل ساخت توسط این نهاد، شروع شده و تاکنون بیش از ۷۶ هزار واحد نیز با زحمات شما استادکاران و کارگران فن ساختمان به اتمام رسیده و مورد استفاده روستائیان عزیز قرارگرفته است.
مهندس بدلی، افزود: بازسازی واحدهایی خسارت دیده ناشی از سوانح داخل و خارج استان، اجرای طرح مسکن مهر، تهیه و اجرای طرح هادی در روستاها و... نمونه ای از فعالیتهای عمرانی این نهاد می باشد که با زحمات شما کارگران و استادکاران در حرفه های گوناگون ساخته شده یا در حال احداث می باشند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بیان داشت: بدین ترتیب این نهاد با تهیه و اجرای فعالیتهای عمرانی و مستمر، همواره در بکارگیری هزاران نفر نیروی فن ساختمان، عمرانی، استادکاران حرفه های متعدد ساختمانی و...، در طول هرسال اشتغالزایی ایجاد نموده و این روند همچنان ادامه دارد.
وی، در خصوص بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، بیان داشت:  این نهاد بعنوان ستاد معین در مناطق زلزله زده شهرستان دالاهو استان کرمانشاه در راستای بازسازی واحدهای خسارت دیده در ۱۴۳روستا و سه شهر کرند، ریجاب و گهواره مستقر می باشند، که استادکاران و کارگران مربوط به بخش ساختمانی جهت همکاری در این مناطق و بازسازی واحدهایی خسارت دیده و کسب اطلاعات بیشتر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانها مراجعه فرمایند.
لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات