جلسه ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد مسکن استان زنجان با حضور دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی...

جلسه ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد مسکن استان زنجان با حضور دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی...

طی برنامه ریزی به عمل آمده جلسه ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر بنیاد مسکن استان زنجان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شهرابی دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ،دبیران ستاد اقامه نماز ۵ استان اعم از استان های تهران، البرز، قزوین، همدان و کردستان و حجت الاسلام و المسلمین صیدی قائم مقام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا شهرابی ضمن تقدیر از فعالیتهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ترویج فرهنگ نماز، افزود: در آیات و روایت بسیار زیادی به اهمیت برپایی نماز اول وقت و به‌ویژه نماز جماعت تاکید شده  و همواره نیز این موضوع مورد توجه بوده است که کار نباید مانعی برای تاخیر در برپایی نماز باشد.

وی با بیان اینکه نماز به کارها و امور دیگر برکت می دهد و سلامت جامعه و محیط کار را به دنبال خواهد داشت، افزود: باید تمام تلاش خود را برای احیا و رونق اقامه نماز اول وقت وجماعت در ادارات بکار گیریم، که خوشبختانه بنیاد مسکن استان زنجان عملکرد مناسبی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ نماز داشته و می توان گفت به الگویی در سطح کشورتبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شهرابی دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، تصریح کرد: اگر در جامعه اسلامی نماز در جایگاه شایسته خود قرار گیرد، همه تلاش های سازنده مادی و معنوی راه خود را به سمت و سوی آرمان ها می گشاید و جامعه را به نقطه مطلوب آرمانی اسلام می رساند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مصطفوی با بیان اینکه، نماز بالاترین فریضه الهی است و باید هرچه باشکوه تر اشاعه یابد، اظهار کرد: بنیاد مسکن استان همواره با برگزاری ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر، سعی در توسعه فرهنگ نماز بین کارکنان داشته است.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای احیا و رونق اقامه نماز اول وقت وجماعت در ادارات بکار گیریم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مصطفوی با تاکید بر اینکه هیچ عبادتی ماهنند نماز انسان را رشد نمی دهد، خاطر نشان کرد: هیچ عبادتی مانند نماز انسان را به خداوند نزدیک نمی کند و نزدیک شدن به خداوند، نزدیک شدن به صفات الهی اعم از علم و قدرت و صبر الهی است.

گفتنی است در ادامه دبیران ستاد اقامه نماز استان های تهران، البرز، قزوین همدان و کردستان مطالبی را در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه ارائه نمودند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات