انعقاد نخستین تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش استان...

انعقاد نخستین تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش استان...

طی جلسه ای که با حضور حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شهرابی دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مهندس صنعتی منفرد مدیر کل بنیاد مسکن استان، معاونین این نهاد و سرکار خانم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، در راستای همکاری مشترک واستفاده از ظرفیت وتوانمندیهای  اجرایی بنیاد مسکن استان زنجان ، تفاهم نامه ای فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منعقد گردید.

در ابتدا مهندس صنعتی منفرد ضمن تبریک انتصاب به مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به اینکه، پیشرفت جامعه در گرو توسعه آموزش و پرورش و اهتمام معلمان است، حل مشکلات این قشر در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی به اهداف اصلی این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: تامین مسکن برای فرهنگیان در سطح شهر ها و روستا های استان و استفاده از ظرفیت ها  و پتانسیل های دو دستگاه با محوریت سرمایه گذاری و مشارکت در طرح ها و پروژه های مسکونی ،تجاری وخدماتی در سطح  استان، از اهداف اصلی این تفاهم نامه است.

این مسئول بر ضرورت گسترش همکاری بین این دو دستگاه تاکید نمود و خاطر نشان کرد:  امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه و همکاری مشترک، بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر زحمت کش را حل نمائیم.

در ادامه سرکار خانم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز مطالبی را در رابطه با جامعه هدف فرهنگیان که نیازمند تامین مسکن هستند، ارائه داد و آمادگی خود را بر گسترش تعاملات با بنیاد مسکن استان اعلام نمود.

وی به نقش و اهمیت تامین مسکن برای فرهنگیان اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن استان به عنوان یک نهاد انقلابی قدم های مطلوبی در راستای تامین مسکن در جامعه بر داشته است که امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه بتوانیم قدم های مثبتی در جامعه بر داریم.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات