برگزاری تودیع ومعارفه دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

برگزاری تودیع ومعارفه دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی،طی حکمی ازسوی آقای مهندس حافظ باباپورمدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، آقای مهندس حسین اکرمی وش به سمت سرپرست معاونت بازسازی ومسکن روستایی بنیاد مسکن استان منصوب شد وهمچنین طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان تبریز وطی حکمی ازسوی مدیرکل بنیاد مسکن استان، آقای مهندس اصغر عبادی به سمت سرپرست بنیاد مسکن شهرستان تبریز منصوب گردید.
درابتدای این مراسم دکتر راستگو فرماندار شهرستان تبریز بر ضرورت خدمت صادقانه به مردم  تاکید کرد و گفت: مردم  وبویژه اهالی محترم روستاهای شهرستان با مشکلات عدیده‌ای از نظر اقتصادی  دست و پنجه نرم می‌کنند،که مدیران باید بکوشند بهترین خدمات را به آنان ارائه کرده و باری از دوش آنان  بردارند.
فرماندار  با اشاره به  محرومیت زدایی در روستاها توسط بنیاد مسکن، اظهار داشت: جدیت درتهیه و اجرای طرح هادی روستایی و تلاش در راستای بهسازی و مقاوم‌سازی منازل روستایی از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که خوشبختانه تا به امروز دستاورد های خوبی هم کسب نموده است وفرمانداری هم  درزمینه همکاری با بنیاد مسکن تمامی سعی و تلاش خود را خواهد نمود.
درادامه مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت:مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که به دست مسئولان داده می‌شود و مدیران باید بکوشند با ارایه خدمات و تلاش مضاعف به خوبی از این امانت پاسداری و حفاظت کنند.
مهندس حافظ باباپورافزود: پرهیز از تجمل‌گرایی، خدمت صادقانه به مردم، کمک و دستگیری از ضعیفان از شاخصه‌های یک مدیر در جامعه اسلامی است که مدیران باید خود را به این شاخصه‌ها زینت دهند.
وی تصریح کرد: خدمت به مردم روستاها از مهمترین وظایف بنیاد مسکن میباشد واعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه نظام است  ولذا مسئولان نباید با اقدامات خود کاری کنند که این سرمایه ارزشمند از بین برود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات