افتتاح پروژه های آسفالت مشارکتی روستاهای بخش تسوج شهرستان شبستر

افتتاح پروژه های آسفالت مشارکتی روستاهای بخش تسوج شهرستان شبستر

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور دکتر جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مهندس باباپور مدیر کل بنیاد مسکن استان، مستفید فرماندار شهرستان شبستر و جمعی از مسئولین ادارات پروژه های آسفالت مشارکتی روستاهای الماس و قره تپه افتتاح و از پروژه عظیم آسفالت ریزی معابر روستای تیل بازدید بعمل آمد.
در ابتدای مراسم مهندس فیضی مدیر بنیاد مسکن شهرستان شبستر ضمن تبریک هفته دولت گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان و مشخصات پروژه های افتتاحی اظهار داشتند که در بخش تسوج عملیات اجرای آسفالت با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری در چهار روستای الماس، قره تپه، هفت چشمه و تیل به مساحت ۵۲۸۲۰ متر مربع با هزینه حدود ۲.۷ میلیارد تومان انجام شده که حدود نصف هزینه را بنیاد مسکن و مابقی با مشارکت و خودیاری اهالی محترم تامین شده است.
در ادامه دکتر جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ضمن بی نظیر خواندن فعالیتهای بنیاد مسکن در روستاها از فعالیتهای بنیاد مسکن چشمگیر بنیاد مسکن تقدیر و تشکر نمودند.
باباپور مدیر کل بنباد مسکن استان ضمن ارایه گزارش از عملکرد بنیاد مسکن در حوزهای عمران روستایی ومسکن روستایی اضافه نمودند بنیاد مسکن شبستر به تنهایی بیش ۱۵ درصد سهمیه قیر رایگان استان را جذب نموده و در این زمینه شهرستان برتر می باشد.
در پایان مراسم مهندس مستفید نیز با تقدیر و تشکر از فعالیتهای کلیه عوامل دست اندر کار من جمله بنیاد مسکن، بخشدارن و دهیاریها خواستار تخصیص سهمیه  اضافی قیر رایگان به شهرستان بعلت استقبال بی نظیر روستاییان و بالا بودن فرهنگ مشارکت در منطقه شدند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات