برگزاری جشن تجلیل از دانش آموزان ممتاز بنیاد مسکن آذربایجان شرقی

برگزاری جشن تجلیل از دانش آموزان ممتاز بنیاد مسکن آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی ، جشن تکلیف و تجلیل از دانش آموزان ممتاز با حضور آقایان حضرت حجت الاسلام والمسلمین  حاج آقا صادقی قا یم مقام نماینده ولی در بنیاد مسکن استان ، دکتر برزگر معاونت پشتیبانی ، کلیه کارکنان و خانواده آنان برگزار گردید .
در ابتدای جلسه  دکتر برزگر معاون پشتیبانی بنیاد مسکن ونماینده مدیرکل دراین جشن ضمن خیر مقدم به مهمانان و خانواده و فرزندان همکاران محترم بیان داشت: با توجه به نقش خانواده ها به ویژه همسران در موفقیت ها و پیش برد اهدف بنیاد انقلاب اسلامی برخود لازم می دانم از  همسران همکاران محترم  تقدیر و تشکر کنم که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف کاری همیاری و کمک  می کنند .
ایشان ادامه داد :  اکثر دانش آموزان بنیاد رتبه ممتاز هستند و  وتعداد زیادی از دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی به دانشگاه راه یافته اند و این امر مرهون برنامه ریزی و حمایت خانواده های آنان و به خصوص همسران کارکنان می باشد که کانون گرم و آرامی را جهت اعضای خانواده فراهم نموده اند .
در ادامه مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صادقی قایم مقام نماینده ولی فقیه دربنیاد مسکن استان اظهار کرد : انسان باید همواره به این نکته توجه داشته باشد که خداوند در هر حالی شاهد و ناظر اعمال و کارهای او است. اگر انسان متوجه باشد که خداوند همه‌جا وجود دارد و در هر حالی اورا می‌بیند، گناه نمی‌کند و دائماً مراقب کارهای خودش است .
بنابراین خودمان را در محضر الهی ببینیم نه تنها مرتکب گناه نمی‌شویم؛ بلکه اندیشه و فکر گناه را هم به‌خود راه نمی‌دهیم .
حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه پدر و مادر آینه فرزندانشان هستند بیان کرد : به فرزندانتان راستگویی را بیاموزید ، زیرا با راستگویی تمام مشکلاتشان حل می شود .
لازم به ذکر است در این جشن از دانش آموزان ممتاز رده های مختلف تحصیلی و همچنین فرزندان دختر و پسر که به  سن تکلیف رسیده با اهداء لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد .

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات